به زودی در مجموعه سینماهای پردیس زندگی اکران می شود
دیروز سخنگوی شورای صنفی نمایش از انعقاد قرارداد فیلم «ایستاده در غبار» برای اکران در مجموعه پردیس زندگی خبر داد و گفت که این فیلم بعد از اتمام زمان اکران «اژدها وارد می شود» جایگزین آن شده و به روی پرده سینماها می رود. به همین مناسبت عماد محمدی بازیگر نقش سردار همدانی در ایستاده در غبار از تجربه همکاری در این مجموعه می گوید.
کد خبر: ۲۳۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸ 25 May 2016
ایستاده در غبار در بخش هایی زندگی شهید سردار همدانی را در دوران جنگ روایت می کند. البته ساخت فیلم در زمان حیات خود او شروع شده و  خودش هم در جریان ساخت آن کمک هایی کرده است.

عماد محمدی که نقش سردار همدانی در دوران جنگ را بر عهده داشته در این‌باره می گوید: ایشان کمک زیادی به ما کردند و این موضوع زمینه آشنایی مان را فراهم کرد به همین دلیل وقتی خبر شهادتشان را شنیدم واقعا شوکه شدم و نمی توانستم باور کنم. همین مسئله باعث شد احساس کلی ام به فیلم عمیق تر بشود و اکرانش برایم حس و حال خاصی داشته باشد.

او «ایستاده در غبار» را کاری قوی می داند و می گوید: فکر می کنم استقبال خوبی از این فیلم بشود چرا که ایستاده در غبار هم از نظر داستانی و هم از نظر فنی فیلم خوب و قوی ست اما از نظر اینکه من چقدر توانسته ام نقش سردار همدانی را باور پذیر و نزدیک به خودشان در بیاورم موضوعی ست که تا وقتی فیلم اکران نشود و نزدیکان ایشان نبینند نمی توان درباره آن قضاوت کرد اگرچه خودم فکر می کنم به دلیل نزدیکی که هنگام بازی نقش شهید همدانی به شخصیت ایشان پیدا کرده بودم کار تا حدی قابل قبول از آب در آمده باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار