معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به توسعه امکانات و فضای ورزشی در سطح پایتخت برای شهروندان تهرانی گفت: خانواده ها و علاقمندان به ورزش با طی کردن مسافت سه دقیقه ای از منزل خود به اماکن ورزشی دسترسی پیدا می کنند.
کد خبر: ۲۳۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 25 May 2016
حجت الاسلام میثم امرودی در آیین افتتاحیه پنجمین جشنواره تفریحی و ورزشی امید انتظار که در بوستان هرندی افزود: شهرداری تهران فضا و اماکن خوبی را برای علاقمندان و خانواده ها در بوستان های تهران فراهم کرده است بطوریکه در کمترین زمان به این اماکن می توانند دسترسی پیدا کنند. 

وی گفت که هم اکنون دو هزار و 200 ایستگاه سلامت صبحگاهی میزبان شهروندان تهرانی است که روزانه پذیرای بیش از پنج هزار علاقمند به ورزش هستند. 

حجت الاسلام امرودی با اشاره به برگزاری جشنواره در منطقه هرندی خاطرنشان کرد که محله هرندی یکی از نقاط آسیب پذیر تهران به شمار می رود لذا برگزاری جشنواره امید انتظار باعث شده تا بسیاری از آسیب های اجتماعی این محله را کاهش دهد. 

معاون شهردار تهران گفت: با ترویج جشنواره تفریحی و ورزشی در منطقه هرندی شاهد ریشه کن شدن اعتیاد در این منطقه هستیم که ثمره آن حضور خانواده ها و جوانان در این بوستان است. 

وی با بیان اینکه خیرین ورزشی کمتر در فضای شهر تهران فعالیت دارند افزود: خیرین مدرسه ساز، مسجد ساز و مسکن ساز فعالیت چشمگیری در ایجاد اماکن خیریه در شهر تهران دارند از این خیرین می خواهم با حضور خود در پروژه های ورزشی بتوانند میزان سرانه ورزشی پایتخت را افزایش دهند. 

امرودی تاکید کرد: این حرکت انسان دوستانه خیرین می تواند سلامت و نشاط شهروندان را افزایش دهد تا شهری با نشاط و بدون هنجارهایی اجتماعی داشته باشیم. 

پنجمین جشنواره تفریحی و ورزشی امید انتظار از سه شنبه با حضور علی پروین پیشکسوت فوتبال کشور، محمد رضایی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران و جمع دیگری از مسئولان ورزش پایتخت در بوستان محله هرندی آغاز به کار کرد که این جشنواره تا روز هفتم خردادماه بصورت رایگان ادامه خواهد داشت. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار