سرمربی سابق تیم ملی و پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مناطق جنوبی تهران با معرفی ورزشکاران شاخص به تیم ملی و باشگاهی به نوعی قطب ورزش قهرمانی و همگانی پایتخت محسوب می شوند.
کد خبر: ۲۳۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 25 May 2016
علی پروین در آغاز جشنواره تفریحی و ورزشی امید و انتظار در بوستان هرندی پایتخت افزود: به واقع استعداد های ورزشی از جمله فوتبال در مناطق جنوبی شهرها کشف و آموزش های لازم را فرا می گیرند که باید در این خصوص نگاه ویژه ای به این نقاط شهری داشت. 

این پیشکسوت فوتبال کشور گفت: به رغم اینکه سازمان ورزش شهرداری تهران امکانات و تجهیزات ورزشی را در چند سال اخیر در مناطق جنوبی فراهم کرده ولی هنوز کمبود امکانات ورزشی در مناطق آسیب پذیر پایتخت از جمله هرندی و شوش بسیار به چشم می آید. 

پروین افزود: با ایجاد اماکن جدید و تجهیز بوستان های مناطق جنوبی پایتخت، اعتیاد در میان قشر جوان و نوجوان این مناطق آسیب پذیر کاهش یابد که این موضوع به نفع ورزش استان تهران خواهد بود. 

این پیشکسوت ورزش کشور خاطر نشان کرد: برای توسعه و تشویق ورزش در مناطق جنوبی تهران، ورزشکاران آمادگی خود را اعلام می کنند تا با حضور مستقیم خود سبب رشد و کشف استعداد های ورزشی در این مناطق شوند. 

پنجمین جشنواره بزرگ محله امید انتظار از سه شنبه تا هفتم خرداد ماه در بوستان هرندی جریان خواهد داشت. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار