رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر، با بیان اینکه ساختار کنونی شهرداری تهران پوسیده است و پاسخگو نیست، گفت: تنها راهکار خروج از این شرایط این است که به روش های نوین علمی روی بیاوریم.
کد خبر: ۲۳۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 24 May 2016
رحمت‌الله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران در بررسی روند اجرای برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران، اظهار کرد: نظارت باید مبتنی بر برنامه‌ریزی عملیاتی تعریف صورت گیرد به طوری که اهل فن براساس مؤلفه‌های برنامه عملیاتی هر حوزه اعم از معاونت، اداره کل و اداره را تعیین می‌کند و به دنبال آن بر اساس شاخص هایی که صاحبان فرآیند تعیین می کنند ارزیابی عملکرد انجام می شود.

وی با بیان اینکه با این روش می‌توان عملکرد سطوح مختلف مدیریت شهری را رصد کرد، تاکید کرد: این برنامه امکاناتی را فراهم می‌کنند که تمام مدیران شهرداری و شورای شهر تهران به اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشته باشند این در حالیست که ساختار کنونی شهرداری تهران پوسیده است و پاسخگو نیست، مگر اینکه به روش‌های نوین علمی روی بیاوریم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه متأسفانه مدیریت فعلی قصد استفاده از تکنولوژی‌های روز را ندارد، اظهار کرد: استفاده از روش‌های به روز دنیا، منجر به شفاف‌سازی عملکرد می‌شود و به دنبال آن باید پاسخگو باشند. اگر قصد استفاده از این روش‌های به روز و علمی داشته باشند تجربیاتی وجود دارد و می‌توانند از آن تجارب استفاده کنند.

حافظی همچنین از عدم ارائه دفترچه بودجه سال 95 به اعضای شورای شهر تهران انتقاد کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار