شهردار منطقه 15 از برگزاری جشنواره پیشگیری از دخانیات در بوستان گلچین منطقه خبر داد.
کد خبر: ۲۳۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 24 May 2016
علی اکبر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: چهارم تا دهم خرداد به نام هفته ی بدون دخانیات نامگذاری و به همین منظور برنامه های متنوعی توسط اداره سلامت و خانه های سلامت شهرداری منطقه برنامه ریزی شده که جشنواره یاد شده از جمله آنهاست. این جشنواره با برپایی غرفه های مختلف بازیافت ، ایستگاه سلامت ، درمان شفابخش ، شنوایی سنجی و... روز شنبه مورخ هشتم خرداد در بوستان گلچین برپا می شود.

وی با اشاره به افزایش میزان گرایش جوانان و نوجوانان به استعمال دخانیات و تبدیل آن به زنگ خطری برای جامعه افزود: در راستای پیشگیری از بروز بیماری ها و ارتقای میزان آگاهی شهروندان برنامه های مختلفی نظیر برگزاری کارگاه ها ، همایش ها و مسابقاتی با عناوین پیشگیری از دخانیات، اجرای مراسم نمادین دفن سیگار و قلیان و گرفتن سیگار از افراد سیگاری و اهدای گل به آن ها ، برپایی نمایشگاه ها و ایستگاه های سلامت، استقرار غرفه های مشاوره راهنمایی ، ارجاع و ترک دخانیات در منطقه به اجرا در می آید.

انجمنی خاطر نشان کرد: تجلیل از حامیان برنامه های پیشگیری و کنترل مصرف دخانیات، تقدیر از برگزیدگان ترک کننده ی سیگار و تهیه و توزیع اقلام آموزشی و استفاده از پتانسیل های موجود جهت اطلاع رسانی از دیگر برنامه های منطقه به این مناسبت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار