مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به برخی اخبار مبنی بر بسته بودن غرف برای اعتراض به افزایش اجاره بها گفت: تمامی غرفه ها فعال بوده و محصولات خود را عرضه می کنند.
کد خبر: ۲۳۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴ 23 May 2016
عبدالحسین رحیمی همچنین به موضوع بالا رفتن اجاره غرفه ها توسط سازمان اشاره و تصریح کرد: اجاره غرفه های میادین و بازارهای میوه و تره بار از طریق مزایده عمومی صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه 15 میدان اصلی و 211 بازار میوه و تره بار تحت نظارت سازمان مدیریت میادین به فعالیت خود ادامه می دهند خاطر نشان کرد: بهره برداران در میادین و بازارها تعامل بسیار خوبی با سازمان دارند و تعهدات خود را بر مبنای قرارداد مشترک به نحو احسن انجام می دهند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران افزود: نه تنها قیمت میوه در این بازارها افزایش پیدا نمی کند بلکه برعرضه میوه و فرنگی دستچین در غرفه های میوه و تره بار تاکید می کنیم.

وی اظهار کرد: با عرضه میوه فرنگی دستچین و همچنین سبزی بدون ریشه یا گل و لای منافع دلالان را به خطر انداخته اما این سازمان نه تنها این مسئله را تعطیل نمی کند بلکه سعی در گسترش آن نیز دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با بیان اینکه شایعه تعدیل کارگران غرفه ها نیز صحت ندارد گفت: کارگران نیروهای بهره برداران به شمار می آیند و سازمان مدیریت میادین نقشی در تعدیل یا تحمیل نیرو به بهره برداران ندارد.

گفتنی است میادین و بازارهای سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار روزانه در شیفت صبح از ساعت 8 تا 13 و در شیفت عصر از ساعت 15 تا 20 و همچنین در روزهای تعطیل در شیفت صبح به خدمات رسانی مشغول هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار