مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین از آغاز کار خرید محصول جو تولیدی در این شهرستان به قیمت تضمینی خبر داد و گفت که این اقدام با توجه به شروع برداشت محصول جو از سطح 10 هزار و یکصد هکتار اراضی زیر کشت در منطقه انجام می شود.
کد خبر: ۲۳۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 23 May 2016
محمدحسین تاجیک روز دوشنبه افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته شرکت تعاون روستایی نسبت به خرید تضمینی محصول جو مازاد بر نیاز کشاورزان به قیمت هر کیلوگرم 10 هزار و 30 ریال اقدام می کند این قمیت خرید با استقبال بسیار خوب کشاورزان همراه شده به گونه ای که هم اینک تعداد بسیاری از خودرهای حمل محصول مقابل مرکز خرید خیرآباد ورامین در انتظار تخلیه بار هستند.

وی گفت: شرایط جوی و بارش های مناسب مقابله جدی کشاورزان با علف های هرز و سن غلات و اقدام های ترویجی امسال باعث تولید محصول مناسبی در مزارع جو شهرستان شده که پیش بینی می شود از هر هکتار بیش از چهار هزار و 200 کیلوگرم محصول برداشت شود.

مدیر جهاد کشاورزی ورامین پیش بینی کرد با توجه به سطح زیر کشت در مجموع بیش از 42 هزار تن محصول جو از مزارع شهرستان تولید شود.

شهرستان ورامین بیش از80 هزار اراضی قابل کشت دارد که از این مقدار به دلیل کمبود منابع آبی تنها 38 هزار هکتار زیر کشت انواع محصولات زراعی و باغی است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار