اداره کل هواشناسی استان تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: ساعات بعدازظهر فردا (سه شنبه) با بروز ناپایداری جوی، وزش باد شدید در پاره ای از نقاط استان پیش بینی می شود.
کد خبر: ۲۳۴۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹ 23 May 2016
اداره کل هواشناسی استان تهران در این اطلاعیه اعلام کرد: براساس بررسی و تحلیل اطلاعات و نقشه های پیش یابی و خروجی آخرین مدل های هواشناسی، با عبور موجی از تراز میانی و بروز ناپایداری جوی، از بعدازظهر و اوایل شب سه شنبه و طی روز چهارشنبه در پاره ای از نقاط استان به ویژه ارتفاعات و بخش های شمالی در برخی ساعات رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید و احتمال بارش تگرگ پیش بینی می شود.

براساس این گزارش در مناطق غربی و جنوبی استان به ویژه شهرهای شهریار، رباط کریم، ورامین و نیمه غربی شهر تهران شدت وزش باد بیشتر شده و به دلیل نبود رطوبت کافی در این مناطق همراه با گرد و خاک خواهد بود.

این گزارش حاکی است با توجه به اینکه در این شرایط در مناطق کوهستانی احتمال وقوع سیلاب ناگهانی و برخورد صاعقه و در مناطق شمالی شهر تهران آبگرفتگی معابر وجود دارد به همین جهت توصیه می شود برای جلوگیری از خسارات احتمالی تمهیدات لازم اتخاذ شود.

همچنین در گزارش این اداره کل آمده است: کمینه دمای امشب شهر تهران 19 و دو روز آینده (سه شنبه و چهارشنبه) 21 و 17درجه سانتیگراد خواهد بود، در ضمن بیشینه دمای روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز 35 و 31 درجه سانتیگراد است.

براساس این گزارش ایستگاه های ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره) با 32 و فیروزکوه با 7 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین مناطق استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار