مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تاکید بر اینکه عرضه میوه دستچین در میادین برابر تاکید شهردار تهران از حقوق شهروندی محسوب می شود، گفت: حقوق شهروندی خط قرمز سازمان است و از آن کوتاه نخواهیم آمد بر همین اساس تلاش خواهیم کرد تا پایان سال در تمام میادین غرفه عرضه محصولات دستچین ایجاد شود.
کد خبر: ۲۳۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 23 May 2016
محمد مهدیار مسیحا افزود: روز شنبه هفته جاری تعدادی از کارگران در میادین به دلیل نگرانی از تعدیل نیرو تجمعی را ترتیب دادند که برای آنها توضیح داده شد که این موضوع در دست سازمان میادین نیست. در حقیقت انتخاب کارگران برعهده بهره برداران است که آنها نیز مکلف هستند بر اساس نیاز و اندازه غرفه نسبت به بهره‌گیری از کارگران اقدام کنند.

وی افزود: به کارگران اعلام شد که برابر قانون، تعدیل نیرو توسط سازمان امکان پذیر نیست و به طور کلی چنین بحثی مطرح نیست و نگرانی کارگران مرتفع شد.

وی در پاسخ به برخی انتقادها نسبت به میزان اجاره غرفه ها و افزایش آنها نیز گفت: سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در قیمت غرفه هیچگونه دخل و تصرفی ندارد و این قیمت توسط کارشناس رسمی دادگستری برآورد می شود و در مزایده این غرفه ها به بهره بردار واگذار می شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه در روز شنبه هفته جاری هیچ تعطیلی از سوی سازمان برای فعالیت میادین اعلام نشده است تاکید کرد: اگر غرفه ای اقدام به تعطیلی کرده اند مرتکب تخلف شده اند. از میان بیش از 2500 غرفه در سطح شهر تهران ظاهرا شنبه که بین دو تعطیلی قرار داشته است حدود کمتر از 50 غرفه بار نداشته اند که این موضوع نیز پیگیری شد.

مسیحا تاکید کرد: برای مشکلات اعلام شده با کارگران و بهره برداران جلساتی گذاشته شد و ضمن حل مشکلات میادین امروز به طور طبیعی و همانند گذشته فعالیت عادی خود را ادامه داده اند؛ اما اگر افرادی با اهداف سودجویانه قصد دارند با اعمال فشار بر سازمان کاری کنند که موضوع میوه‌های دستچین منتفی شود سخت در اشتباه هستند؛ چرا که حقوق شهروندی خط قرمز سازمان میادین است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح تکریم مشتری در میادین میوه و تره بار مقرر شده است در برخی از غرف میادین میوه و تره بار به صورت دستچین توزیع شود . اجرای این طرح مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است اگر این موضوع موجب خشم دلالان شده است باید اطمینان خاطر داشته باشند که سازمان میادین از این حق مردم کوتاه نخواهد امد و افزایش این غرف را تا پایان سال جاری در دستور کار قرار داده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار