با توجه به سایت‌های آنلاین و فایل‌های فروش ملک‌های تجاری، گران‌ترین ملک مربوط به ملکی ۳۰ سال ساخت در نارمک است که هر متر مربع آن ۱۷۰ میلیون تومان قیمت دارد و ارزان‌ترین، ملکی ۷۰متری و ۲۰ سال ساخت در محله انقلاب با قیمت هر متر مربع سه میلیون تومان است.
کد خبر: ۲۳۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 23 May 2016
در این چند سال که بازار مسکن دچار رکود شده، بازار ملک‌های تجاری هم دست کمی از واحدهای مسکونی ندارد و به گفته برخی از مشاوران املاک وضعیت خرید و فروش ملک‌های تجاری حتی بدتر از واحدهای مسکونی است.

با توجه به سایت‌های آنلاین و فایل‌های فروش ملک‌های تجاری، گران‌ترین ملک، مربوط به ملکی 30 سال ساخت در نارمک است که هر متر مربع آن 170 میلیون تومان قیمت دارد.

یکی از ارزان‌ترین املاک تجاری نیز در محله انقلاب واقع شده است، این ملک تجاری 20 سال ساخت با زیربنای 70 متر است، هر متر مربع از این ملک تجاری سه میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

البته باید به خاطر داشته باشیم که در یک منطقه نیز، ممکن است ملک‌های با ویژگی‌های یکسان، به دلیل موقعیت‌های متفاوت، قیمت‌های متفاوتی داشته‌ باشند، برای مثال ملکی دیگر در محله نارمک که 20 سال از عمر آن می‌‌گذرد، با قیمت هر متر مربع 18 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

همچنین در میان ملک‌هایی که آگهی شده‌اند، قیمت کل برخی از آنها بر اساس متراژ زمین ملک محاسبه می‌شود، برای مثال ملکی در محله ونک، با متراژ 182 متر و قیمت هر مترمربع 120 میلیون تومان معادل 45 میلیارد و 840 میلیون تومان است که بر اساس مساحت زمین ملک یعنی 382 متر حساب شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار