مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: دریافت هرگونه وجه نقد توسط رانندگان اتوبوس های تندرو ممنوع است و با عنوان تخلف با این افراد برخورد قانونی می شود.
کد خبر: ۲۳۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 21 May 2016
پیمان سنندجی روز شنبه افزود: سیستم های کارت خوان برای همین منظور در ایستگاه های اتوبوس طراحی شده که مسافران می توانند کرایه خود را از این طریق پرداخت کنند.

وی با اشاره به حضور ماموران در ایستگاه ها برای نظارت بر ثبت کارتخوان ها هنگام ورود مسافران و زدن کارت برای محاسبه کرایه خاطرنشان کرد: تقاضا و دریافت هرگونه وجه نقد توسط رانندگان اتوبوس های خطوط تندرو از مسافران ممنوع است.

سنندجی تاکید کرد: در صورت درخواست رانندگان از مسافران برای پرداخت وجه نقد به عنوان کرایه، مسافران می توانند از طریق سامانه همگانی 1888 اطلاع دهند تا با متخلف برخورد شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه همچنین در خصوص تفاوت نرخ کرایه روز و شب در خطوط تندرو گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر نرخ کرایه ناوگان اتوبوسرانی در شب با روز تفاوت دارد.

به گفته وی از ساعت 10 شب تا شش صبح کرایه ها با 50 درصد افزایش دریافت می شوند که از روزهای آغازین سال 95 سیستم دریافت این کرایه در ایستگاه ها راه اندازی شده است.

به تازگی برخی از مسافران خطوط اتوبوس های تندرو در پایتخت از دریافت کرایه به جای زدن کارت از سوی بعضی رانندگان اتوبوس ها ابراز نارضایتی کرده و از نحوه برخورد آنان با مسافران گله دارند. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار