شهردارمنطقه 14 از تبدیل خانه وثوق الدوله (خانه بزرگ آقا در سریال شهرزاد) به پارک بانوان در صورت موافقت بنیاد مستضعفان خبرداد.
کد خبر: ۲۳۳۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 21 May 2016
فرهود حمیدی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهمی که همواره برای منطقه اهمیت داشته و دارد ساماندهی بازارگل منطقه بوده گفت: بر همین اساس مقرر شد طرح ساماندهی بازارگل در شورای شهر مطرح و بعد از بررسی‌های صورت گرفته زمینی برای این منظور اختصاص داده شود.

حمیدی در ادامه به جاذبه بازار گل در این منطقه اشاره کرد و با بیان اینکه بازار گل را می‌توان از اصلی ترین جاذبه‌های گردشگری منطقه 14 دانست، اضافه کرد: با توجه به طرح شهرداری تهران برای معرفی تهران به ایرانیان، ساماندهی بازارگل اولویت مهمی است که امیدواریم هرچه زودتر در دستور کار قرار گیرد چراکه هم اکنون نیز برای خدمت رسانی به بازدیدکنندگان بازارگل با مشکلاتی مواجه هستیم.

او با اشاره به بازدید مسجدجامعی از خانه وثوق الدوله نیز گفت: این خانه جزو خانه‌های تاریخی تهران است که از فضای سبز خوبی برخوردار است و به دنبال پیشنهاد مسجدجامعی به دنبال خریداری آن و تبدیل به بوستان بانوان هستیم که برای این امر نیازمند همکاری بنیادمستضعفان انقلاب اسلامی هستیم که مالکیت این ملک را بر عهده دارد.

بنا براعلام روابط عمومی منطقه14،‌ فرهودی احیاء و زنده سازی زمین‌های کشاورزی منطقه را نیز دیگر اولویت شهرداری منطقه 14 دانست و اشاره کرد: بعد از بازدید عضو شورای شهر برخی کشاورزان خواستار تامین امنیت زمین‌های کشاورزی خود شده بودند که برای تحقق این امر شهرداری تلاش کرده تا با ورود ارگان‌های مرتبط خواسته این شهروندان نیز تامین شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار