گروه عمران شهری: پل دوربرگردان غرب به غرب بلوار ارتش، تا پایان شهریورماه سال جاری آماده بهره‌برداری خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 21 May 2016
مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: عملیات نصب عرشه فلزی پل دوربرگردان غرب به غرب بلوار ارتش در پروژه احداث تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، از هفته آینده آغاز خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود این دوربرگردان غیرهمسطح تا پایان شهریورماه سال جاری تحویل شهروندان شود.

مهندس محمدحسن وساق در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش های پروژه، از آغاز عملیات احداث پل اتصال بزرگراه شهید صیاد شیرازی به بلوار ارتش خبر داد و گفت: اجرای این پل 200 متری در مرحله حفاری شمع‌ها است.

وی با بیان آنکه عملیات احداث عرشه جنوبی پل تقاطع بزرگراه شهید صیاد شیرازی با خیابان ولی عصر(اراج) وارد مرحله اقدامات تکمیلی شده است، افزود: عرشه شمالی این تقاطع ظرف یک هفته آینده بتن ریزی خواهد شد.

مهندس وساق با اعلام پیشرفت قابل ملاحظه عملیات نصب قطعات بتنی عرشه در پل جنوب به غرب تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه امام علی(ع)، از نصب حدود 50 قطعه از سگمنت‌های تشکیل‌دهنده عرشه این پل خبر داد.

به گفته مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، پیشرفت کلی عملیات اجرایی پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی از مرز 40 درصد فراتر رفته است.

گفتنی است پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، شامل 7 دستگاه پل اصلی و رمپ جهتی و 3 دستگاه دوربرگردان غیرهمسطح است و با بهره برداری از آن مجموعه‌ای از گره‌های ترافیکی شمال شرق پایتخت برطرف خواهد شد. پل شرق به غرب و غرب به شرق تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه‌های شهید صیادشیرازی و امام علی(ع) به ترتیب در آبان‌ماه و بهمن‌ماه سال گذشته تحویل شهروندان شدند. به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار است بهره برداری کامل از این پروژه راهگشای عمرانی در مهرماه سال جاری انجام شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار