تابناک تهران - ریما رامین فر را خیلی ها با بازی در نقش های خنده رو و ساده می شناسند اما خودش بازی اش در «مرگ ماهی» را در عین حال هم شبیه و هم متفاوت با نقش های دیگرش می داند.
کد خبر: ۲۳۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 17 May 2016

 «مرگ ماهی» ساخته روح الله حجازی که در سال 93 ساخته شد و از 15 اردیبشهت امسال هم روی صحنه رفته است بازیگران نام آشنایی دارد.

ریما رامین فر یکی از آنهاست. او درباره تجربه بازی در این فیلم می گوید: «تجربه بازی من در مجموعه های تلویزیونی بیشتر از پروژه های سینمایی است اما وقتی بازی در فیلم مرگ ماهی به من پیشنهاد شد احساس کردم با یک فیلم نامه قوی طرف هستم و نقشم در این فیلم هم من در همان ابتدا جذب کرد. نکته دیگر چهره های شناخته شده ای بود که در ساخت این فیلم نقش داشتند. در واقع وجود یک تیم قوی هم بیشتر به من برای بازی در «مرگ ماهی» اطمینان داد. حالا هم از این اتفاق خوشحال هستم و آن را یکی از کارهای خوب کارنامه ام می دانم.»

رامین فکر که هم زمان فیلم «ابد و یک روز» با بازی او روی پرده سینماهاست و بسیار هم مورد توجه قرار گرفته در مورد اینکه چقدر فضای بازی اش در «مرگ ماهی» را شبیه به کاراکترش در فیلم هایی مانند یک حبه قند می داند، می گوید: «فضای خانوادگی و شلوغ فیلم که به نوعی نقش محوری چندان پررنگی در آن وجود ندارد تا حدی برایم آشناست و من را یاد یک حبه قند می اندازد اما این فیلم و البته نقش من که رعنا نام دارد با یک حبه قند و نقشم در آن فیلم متفاوت است. البته من هر دو کار را به شدت دوست دارم اما احساسات نسبتا متفاوتی از آنها گرفته ام.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار