توده روستا:
تابناک تهران - امیر توده روستا با وجود اینکه در حال حاضر یک فیلم بلند روی پرده سینماهای هنر و تجربه دارد اما هنوز درگیر دغدغه ساخت فیلم کوتاه است.
کد خبر: ۲۳۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 27 May 2016

امیر توده روستا که به گفته خودش اولین فیلم بلندش را در سال 92 در سکوت خبری ساخته هنوز هم بخشی از ذهنش را درگیر طرح فیلم های کوتاهش می داند و می‌گوید: «شاید برخی فکر کنند ساختن فیلم کوتاه مخصوص افراد آماتور است اما من اینطور فکر نمی کنم و معتقدم که ساختن فیمل کوتاه خوب برای خودش تخصص می خواهد و کار هرکسی نیست. از طرفی چون دامنه تاثیرگذاری فیلم های کوتاه را کمتر از فیلم های بلند نمی بینم هنوز در مورد این موضوع دغدغه دارم.»

او درباره روند ساخته شدن اولین فیلم بلندش که حالا مدتی از اکرانش می گذرد می گوید: «مهم ترین چیزی که من در مورد «پات» می توانم روی آن تاکید کنم مستقل بودن آن است. در واقع هیچ نهادی برای ساخت این فیلم همراهی نکرد و تمام هزینه های این کار را به صورت شخصی پرداخت کردم البته سعی شد که «پات» با کمترین هزینه ممکن ساخته شود به همین دلیل حالا بسیار خوشحال هستم که این فیلم توانسته خودش را به مردم برساند و بالاخره فرصت این را پیدا کرده که حرفش را بزند.»

توده روستا در جواب اینکه آیا فیلمش اقتباسی از رمان «سگ ولگرد» صادق هدایت است یا نه می گوید: «این کار تحت تاثیر و الهام گرفته از این رمان است اما اقتباس نیست. به هر حال در هر دو اثر یک سگ وجود دارد که نقش محوری دارد. از این نظر می توان «پات» را تحت تاثیر سگ ولگرد دانست.»

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار