کارگردان فیلم سینمایی «بدون مرز»:
تابناک تهران - فیلم سینمایی «بدون مرز» که حالا به عنوان اولین کار بلند کارگردانش در مجموعه هنر و تجربه به نمایش در می آید ماجراهای زیادی را پشت سر گذاشته است.
کد خبر: ۲۲۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 09 May 2016

کارگردان فیلم «بدون مرز» چند وقت پیش گفته بود که برای این فیلم بازداشت شده است شاید به همین دلیل هم خیلی ها فکر می کردند امیرحسین عسگری فیلمی سیاسی و حساس ساخته اما خودش این را قبول ندارد و می گوید: «من نه خودم آدم سیاسی هستم و نه فیلمم جهت گیری سیاسی دارد. اصلا اعتقادی هم به فیلم سازی سیاسی ندارم و نمی خواهم به کسی و یا جریانی طعنه و کنایه بزنم بلکه صرفا سعی کردم یک واقعیت را به نمایش بگذارم و حالا ممکن است عده ای دوست نداشته باشند این واقعیت گفته شود اما این به معنی سیاسی کاری من نیست.»

او درباره استقبال از فیلمش می گوید: «خوشبختانه خیلی ها فیلم را دیدند و انرژی خوبی هم از بیننده ها گرفتیم. البته با توجه به استقبالی که از فیلم در فستیوال توکیو شد به دیده شدن فیلم در ایران هم خیلی خوش بین بودم. باید بگویم که برای ساخت این کار زحمات زیادی هم کشیده شد و فراز و نشیب های متعددی را پشت سر گذاشتیم. از موضوع سرمایه گذاری که با گران شدن دلار سرمایه گذار اولیه انصراف داد و مجبور شدیم سراغ سرمایه شخصی برویم تا حاشیه های دیگری که واقعا می توانست روند ساخت فیلم را به طور جدی با اختلال رو به رو کند اما «بدون مرز» از همه این مرزها گذشت و حالا به دست کسانی که هدف ما بوده یعنی مردم رسیده است.»

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار