تابناک تهران - صفا دشت که از بخشی از شهرستان ملارد است منطقه ای صنعتی محسوب می شود و از طرفی موقعیت جغرافیایی که در آن قرار گرفته بر آمار رفت و آمد وسایل نقلیه در این منطقه می افزاید. شاید به همین دلیل هم افتتاح کمربندی این شهر یکی از دغدغه های مسئولان آن به شمار می رود.
کد خبر: ۲۲۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 09 May 2016

محمد علی کریمی شهردار صفا دشت درباره اقدامات در دست اجرای این شهرداری می گوید: «یکی از اصلی ترین کارهایی که باید انجام بدهیم تسهیل در روند حمل و نقل و توسعه محورهای مواصلاتی است. در واقع باید کاری کنیم که مردم منطقه بتوانند راحت تر از گذشته آمد و شد داشته باشند. به طور کلی حوزه حمل و نقل و تسهیل تردد وسایل نقلیه در این بخش از شهرستان ملارد از دغدغه‌هایی است که همواره برای تقویت و توسعه آن در حد بضاعت موجود، تلاش خود را به کار می‌گیریم. امیدواریم که با تلاش های پیگیرانه شهرداری به اهدافمان در این زمینه برسیم.»

او ادامه می دهد: «طرح کمربندی از نمونه پروژه‌های حائز اهمیت شهر صفادشت به شمار می‌رود که برای بهره‌برداری از آن تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ شده و در صورت تحقق به طور یقین امکانات و زیرساخت‌های عرصه جاده‌ای و مواصلاتی این منطقه بیش از پیش تقویت خواهد شد. »

شهردار صفادشت می گوید: «موزه حیات وحش از دیگر پروژه‌های در دستور کار مجموعه مدیریت شهری محسوب می‌شود که با راه‌اندازی آن امکانات تفریحی منطقه صفادشت با ارتقاء هرچه بیشتری همراه می‌شود و در شهرستان ملارد نیز مجموعه‌ای قابل توجه به نظر می‌رسد. عمده تمرکز ما در بخش صفادشت معطوف به تکمیل و اتمام طرح‌های نیمه تمام می‌شود و امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه رضایتمندی مردم شریف این منطقه به نحو مطلوب‌تری تأمین شود.»

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار