تابناک تهران - بنا بر بررسیهای انجام شده و با عرض پوزش از خانم رویا تیموریان خبر منتشر شده در این کد خبر فاقد اصالت بوده و تابناک تهران بر خود واجب می داند به دلیل این اتفاق که باعث رنجش خاطر ایشان و سوء تفاهم شده بود عذرخواهی نماید.
کد خبر: ۲۲۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ 02 May 2016
در ساعات گذشته، در همین کد خبر، گزارشی تحت عنوان «رویا تیموریان: نامه بازیگران کار نسنجیده‌ای بود» منتشر شد که بخش محوری این گزارش، گفت و گو با خانم رویا تیموریان با موضوعیت نکوهش رفتار این بازیگران در خصوص نگارش این نامه بود.

پس از پیگیری خانم رویا تیموریان مبنی بر اینکه چنین گفت و گویی با خبرنگار تابناک استان تهران انجام نداده است، تابناک به بررسی ریشه ماجرا پرداخت که متاسفانه خبرنگار حق التحریری که گزارش را منتشر کرده بود، مستنداتی در این باره ارائه نکرد و بر این اساس عدم صحت این نقل قول برای تابناک محرز شد.

تابناک تهران ضمن پوزش به جهت این نقل این گفت وگوی فاقد اصالت از منابع خبری غیرموثق، برخورد قاطع و پیگیری لازم برای عدم تکرار چنین اتفاقی را در بر خود واجب میداند.

بدیهی است موضع تابناک تهران همراستا به سایت اصلی تابناک حمایت از هنرمندان و دوری از هرگونه نقل قول و گزارش غیرواقع است و در همین راستا در ادامه همکاری با منتشرکنندگان این خبر تجدیدنظر خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
اگر موردی نبود این سی نفر امضاء نمیکردند تا نباشد چیزکی مردک نکویند چیزها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار