نخستین قدرشناسان مقام معلم شهدایی هستند که در مکتب اساتید بزرگ تربیت شدند و امروز در سوریه جزو شهدای مدافعان حرم هستند
کد خبر: ۲۲۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 30 April 2016
فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) در همدان با بیان اینکه اگر امروز داعش را از بین نبریم آنها ما را از بین می‌برند، گفت: مدافعان حرم داوطلبانه جهاد می‎کنند.

به گزارش فارس، سردار مهدی فرجی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگداشت مقام معلم در همدان اظهار کرد: نخستین قدرشناسان مقام معلم شهدایی هستند که در مکتب اساتید بزرگ تربیت شدند و امروز در سوریه جزو شهدای مدافعان حرم هستند.

وی با بیان اینکه در دوران انقلاب بسیاری از سازماندهی‌ها از آموزش و پرورش شروع شد، بیان کرد: این امر نشان از اثرگذاری معلمان و مجموعه آموزش و پرورش در تمام دوران دارد.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه مردم ما بعد از گذشت سال‌ها از انقلاب هنوز مدیون معلمان هستند، با تأکید بر اینکه 90 درصد از شهدای ما در سوریه از نسل سوم هستند، افزود: در زمان جنگ، پدران و مادران با فرستادن فرزندانشان به جبهه و شهادت آنها داغدار می‎شدند، اما با توجه به شرایط امروز و جهاد در سوریه، این فرزندان هستند که داغدار از دست دادن پدرانشان می‎شوند.

وی بیشترین شهدای ما در جریان مبارزه با گروه تکفیری داعش را از قشر جوان دانست و ادامه داد: هیچ اجباری برای حضور آنها در سوریه نبود و این افراد کاملاً داوطلبانه وارد جنگ با داعش و دفاع از حریم حرم حضرت زینب(س) شده‎اند. 

فرجی با انتقاد از اظهارات برخی نابخردان مبنی بر اینکه این افراد به خاطر پول راهی سوریه شده‎اند، این سخنان را سخیف دانست و گفت: چه کسی حاضر می‎شود جان خود را به خاطر پول بدهد؟

این مسئول با اشاره به عملیات مستشاری ایران در سوریه گفت: در چهار سطح راهبردی، تاکتیکی، فنی و آمادگی تجهیزات وارد شدیم و در حال مبارزه با داعش هستیم.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به امکانات و تجهیزات پیشرفته نیروهای داعش در سوریه اظهار کرد: با وجود امکانات پیشرفته‌ای که در دست نیروهای داعش است اما نیروهای مقاومت آنقدر خوب تربیت شده‌اند که به بهترین شکل در مقابل آنها می‌ایستند.

وی با اشاره به تلاش داعش برای ورود به کشور اظهار کرد: نیروهای سپاه و بسیجی با درایت و هوشیاری، از حضور نیروهای داعش در چند کیلومتری مرزهای ایران مطلع شدند و بدون هیچ گونه اعلام عمومی به مردم به منظور ایجاد حس آرامش در جامعه، با اقدامات اثرگذار مانع از ورود آنها به خاک کشور شدند.

فرجی با بیان اینکه اگر امروز داعش را از بین نبریم آنها ما را از بین می‌برند گفت: نیروهای داعش، انسان‎هایی بی‎رحم و زیاده‎خواه هستند که با اقدامات خود درصدد از بین بردن اسلام ناب محمدی و عرضه اسلام آمریکایی هستند.

فرجی با اشاره به حمایت 70 کشور جهان از نیروهای داعش افزود: این در حالی است که جبهه مقاومت با سلاح ایمان و اعتقاد به خدا به جنگ با داعش رفته و در این راه پیروزی‎های بزرگی را به دست آورده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار