کد خبر: ۲۱۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 25 April 2016


فدراسیون ووشو رتبه بندی استان های مختلف کشور در سال ۹۴ را اعلام کرد طبق اعلام فدراسیون استان البرز با ۶ پله صعود نسبت به سال قبل از آن در جمع ۶ استان برتر کشور جای گرفت.

رییس هیئت ووشو استان البرز در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: فدراسیون ووشو هر ساله براساس مولفه های مختلف استان های محتلف را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد.

اسماعیل سایه افکن افزود: با توجه به فعالیت های موثر البرز در این رشته رزمی و کسب امتیازات لازم موفق به جهشی ۶ پله ای در رتبه بندی کشور شدیم و از مقام دوازدهم به جایگاه ششم رسیده ایم.

وی تصریح کرد: در این رتبه بندی البرز بالاتر از استان های با امکاناتی چون تهران، خوزستان، فارس، آذربایجان شرقی و گیلان قرار گرفته است.

رییس هیئت ووشو استان البرز در ادامه گفت: حضور موفق بانوان البرزی در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ های سراسری، کسب مدال رده های پایه در قهرمانی کشور و ساختار سازی برای ووشو استان البرز از جمله نقاط قوت این رشته ورزشی البرز در سال گذشته بوده است.

سایه افکن به نشست تخصصی با رییس فدراسیون ووشو در روز شنبه گذشته اشاره کرد و گفت: در این نشست مهدی علی نژاد، نایب رییس و دبیر فدراسیون حضور داشتند و عملکرد استان البرز به دقت مورد بررسی وارزیابی قرار گرفت و راهکارهایی برای رشد بهتر ووشو در این استان اتخاذ شد.

وی در پایان گفت: جای خشنودی است که تلاش مجموعه فعالان ووشو استان در سال ۹۴ روند این ورزش را در البرز صعودی کرده است و امیدوارم با اجرای بهتر برنامه ها و همت و همدلی ارکان ووشو بتوانیم در نهایت خود را به جمع ۳ استان برتر کشور برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار