فرماندار شهرستان فیروزکوه از گازرسانی به 14 روستای دهستان بزرگ پشتکوه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 11 April 2015
به گزارش فارس ابوالقاسم مهری به همراه مهین خلیل‌ارجمندی معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری، از پیشرفت پروژه گازرسانی به روستاهای حصاربن و سیمین‌دشت بازدید کرد.

وی در این بازدید، با اشاره به پیشرفت سه کیلومتری پروژه طی هفته‌های گذشته خاطرنشان کرد: پیمانکار پروژه با افزایش تجهیزات، ماشین‌آلات و نیروی انسانی، پیشرفت نسبتاً مناسبی در پیشبرد کار داشته است.

مهری افزود: این پروژه به طول 25 کیلومتر خط فلزی با 6 ایستگاه به ظرفیت 250 مترمکعب در ساعت با اعتباری بالغ بر 75 میلیارد ریال تعریف شده که روستاهای طول مسیر را گازدار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: این پروژه از محل بند (ق) تبصره دو قانون بودجه تأمین اعتبار شده و باید طی 400 روز به نتیجه برسد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین با اشاره به دیدار اخیر خود با مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: در این دیدار بر برنامه‌ریزی برای گازرسانی به 14 روستای دهستان بزرگ پشتکوه شهرستان نیز تأکید شد.

در هفتمین روز از ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی سال 93 و در مراسمی با حضور معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار تهران و مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، فرمانداران شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند و برخی مسئولان محلی، عملیات اجرایی گازرسانی به 6 روستای کلاک، مشهد، حصاربن، سیمین‌دشت، گچه و گذرخانی از توابع شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه آغاز شده بود.

روستاهای حصاربن و سیمین‌دشت از بخش مرکزی شهرستان به ترتیب در حدود 35 و 40 کیلومتری جنوب غرب فیروزکوه قرار دارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار