مدیرعامل شرکت شهربان شهرداری تهران جزییاتی از حادثه کارواش سعادت آباد مطرح کرد و گفت: ۳ نفر از نیروهای شهربان در این حادثه چماق به دست بودند که آنها را اخراج کردیم.
کد خبر: ۲۱۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ 11 April 2016
چیذری امروز در جمع خبرنگاران از برخورد قاطع با افراد خاطی در شهربان خبر داد و گفت: کمیته انضباطی را قوی‌تر کرده‌ایم و همچنین 300 نفر را به خاطر تخلفات اخراج کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت شهربان شهرداری تهران ادامه داد: در پدیده برخورد با سد معبر اقداماتی را انجام داده‌ایم و با همکاری شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران بالغ بر 50 بازارچه ایجاد کرده‌ایم تا افراد دست‌فروش نیازمند را به این مراکز منتقل تا در آنجا به فعالیت خود ادامه دهند.

وی به اقدامات شرکت شهربان در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: در حریم 10گانه شهر نزدیک به 650 مورد پیشگیری از تخلف و ساخت و ساز داشته‌ایم و 60 مورد هم تخریب‌های غیرقانونی داشته‌ایم.

چیذری همچنین در خصوص جمع‌آوری دست‌فروشان در شب عید گفت: اولین شب عیدی بود که در خیابان‌های 15 خرداد، چهارراه امیر اکرم، میدان هفت تیر و تجریش دست‌فروشان حضور نداشتند و در مکان‌های همجوار با این مراکز قسمت هایی را برای آنها در نظر گ رفته بودیم. 

مدیرعامل شرکت شهربان شهرداری تهران  از شناسایی مافیای دست فروشان خبر داد و گفت: برخی از آنها سابقه 10 تا 15 ساله دارند و اقدام به ایجاد تیم برای دست فروشی می‌کنند.

وی در خصوص آخرین اقدامات انجام شده درباره حادثه سعادت آباد گفت: کار صورت گرفته قانونی بوده است و افراد ساکن در کارواش متصرف هستند اما روش اجرا ماموران شهربان دچار مشکل بود.

چیذری گفت: در سال گذشته 3 نفر از این نیروها را شناسایی کردیم که چماق بدست بوده و رفتار آنها غیرحرفه‌ای بود و اخراجشان کردیم، این افراد نباید این کارها را انجام می‌دادند.

به گفته مدیرعامل شرکت شهربان شهرداری تهران دیروز دادسرای ناحیه 7 تعدادی از این افراد را احضار کرده بود برای پاره‌ای از توضیحات و شاکی آنها را به بزه انتصابی متهم کرده بود که ماموران ما سرقت انجام داده‌اند که اصلا این امر درست نبود و سرقت در روز صورت گرفته و فیلم آن موجود است و حتما درباره این اقدامی که صورت گرفته شکایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: ماموران ما با قید وثیقه آزاد هستند و در حال حاضر هم در سر کار هستند آنها 16 نفر شاکی خصوصی داشتند.

چیذری افزود: در حادثه سعادت آباد روش اجرا مشکل داشت و نباید زد و خرد صورت می‌گرفت بنا بر تدابیر صورت گرفته شکایت حقوقی نکردیم اما عوامل کارواش شکایت حقیقی کردند این در حالی است که نیروهای ما از نیروهای کارواش آسیب بیشتری دیده بودند.

وی در بخش دیگری از سخنانش درباره لبو فروشان شهر گفت: در حدود 500 چرخ دستی را عکس گرفته‌ایم و با همه آنها صحبت کرده‌ایم 60 نفر آنها شماره یک نفر را داده‌اند که مسئولشان است البته اسم اینها لبو فروش نیست، نوبر فروش هستند که البته این افراد را شناسایی کردیم و برنامه‌هایی را نیز برای آنها داریم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار