فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان گفت: شهدا از ما گریه و یادواره نمی‌خواهند بلکه آنچه از ما انتظار دارند، ولایتمداری و ادامه راهشان در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب است.
کد خبر: ۲۰۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷ 06 April 2016

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان گفت: شهدا از ما گریه و یادواره نمی‌خواهند بلکه آنچه از ما انتظار دارند، ولایتمداری و ادامه راهشان در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب است.

به گزارش فارس ، سردار مهدی فرجی در مراسم وداع با نخستین شهید مدافع حرم شهرستان ملایر ضمن عرض تسلیت و تبریک به خانواده این شهید گرانقدر و مردم شهرستان ملایر اظهار کرد: تنها هدف شهدا، کسب رضای خدا و رسیدن به قرب الهی است.

وی افزود: شهدای مدافع حرم، اتفاقی به سوریه نرفته‌اند و در واقع برای این راه انتخاب شده‌اند تا به آرزوی خود که همان مقام والای شهادت است، دست یابند.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان بیان کرد: همه کسانی که در راه دفاع از حرم آل‌الله عازم سوریه می‌شوند، گمنام می‌روند و تنها هدفشان نیز دفاع از اسلام و قرآن است.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی افراد با دیدگاه‌های اشتباه، مدعی هستند که این افراد به خاطر مقام و پول به سوریه میروند، گفت: چه کسی خطر را برای پول به جان می‌خرد؟!

فرجی تصریح کرد: این شهدا از همه هستی خود به خاطر دفاع از حرم اهل بیت (ع) گذشته‌اند که این موضوع نشان از اوج ایثار در بین این بزرگان دارد.

وی خطاب به منتقدین مدافعان حرم افزود: کدام یک از شما حاضر است خانواده خود را رها کند و به خاطر پول و مقام این خطر را به جان بپذیرد؟

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه تا کنون استان همدان هفت شهید والامقام مدافع حرم، تقدیم اسلام و قرآن کرده است، اظهار داشت: این شهدا از سه نسل اول انقلاب تا نسل سوم بودند که هر کدام با گمنامی در این راه به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به خدمات سوریه در زمان جنگ تحمیلی به ایران اسلامی گفت: در شرایط سختی که همه دنیا دست در دست هم، از دشمن دفاع می‌کردند، سوریه کمک‌های ارزنده‌ای را به کشور ما داشت.

فرجی ادامه داد: البته کسانی که امروز به سوریه می‌روند با هدف دفاع از حرم و به صورت داوطلبانه در این راه قدم می‌گذارند.

وی با بیان اینکه آمریکا، اسرائیل و عربستان بزرگترین حامیان گروه‌های تروریستی و داعش هستند، تصریح کرد: کمک‌هایی که داعش از سوی این کشورها دریافت می‌کند بسیار فراتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنیم.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان خطاب به کسانی که به آمریکا لبخند زده و روی خوش نشان می‌دهند، گفت: آمریکا هرگز دوست ملت ایران و ملت‌های مسلمان نبوده و تنها به دنبال ضربه زدن به اسلام و نظام جمهوری اسلامی است.

وی ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم شهیدپرور ملایر در مراسم وداع با شهید ابراهیم‌خانی بیان کرد: همه ما باید خانواده شهدا را گرامی داشته و در کنار آنها باشیم.

فرجی افزود: شهدا از ما گریه و یادواره نمی‌خواهند بلکه آنچه از ما انتظار دارند، ولایتمداری و ادامه راهشان در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب است.

وی در ادامه تواضع، فروتنی، اخلاق‌مداری و انتخاب شرایط سخت در دفاع از اسلام و انقلاب را از خصوصیات بارز شهید ابراهیمخانی دانست.

شهید حیدر ابراهیم‌خانی از گروه مهندسی رزمی 43 امام علی(ع) ملایر نخستین شهید مدافع حرم از شهرستان ملایر و هفتمین شهید مدافع حرم استان همدان است که در 14 فروردین ماه به دست تروریست‌های داعش به مقام والای شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع پیکر پاک این شهید بزرگوار فردا چهارشنبه 18 فروردین ماه ساعت 9 صبح از مقابل شهرداری ملایر تا میدان آزادگان تشییع و در گلزار شهدای بهشت هاجر این شهر آرام خواهد گرفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار