مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تعیین مهلت مجدد ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 95 از فردا (دوشنبه) 17 اسفندماه خبر داد.
کد خبر: ۱۹۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 06 March 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تعیین مهلت مجدد ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 95 از فردا (دوشنبه) 17 اسفندماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: براساس آمار گزارش شده 823 هزار و 542 داوطلب در آزمون سراسری سال 95 ثبت‌نام نموده‌اند. اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان ثبت‌نام‌کننده در آزمون سراسری سال 95 که در مهلت مقرر نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در آزمون مذکور اقدام نموده‌اند از فردا 17 اسفندماه لغایت ساعت 24 پنجشنبه 20 اسفندماه روی سایت سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

وی افزود: کلیه داوطلبان ثبت‌نام‌کننده ضرورت دارد در این مهلت با مراجعه به سازمان و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های مربوط نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود مبادرت نموده و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: به منظور مساعدت و همراهی برای داوطلبانی که در مهلت مقرر اقدام نکرده‌اند ترتیبی اتخاذ گردیده که این داوطلبان نیز از فردا لغایت پنجشنبه 20 اسفندماه بتوانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های منتشره در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار