بخشدار لاریجان
بخشدار لاریجان آمل از رشد 21 درصدی انتخابات در این بخش نسبت به دوره قبل خبر داد.
کد خبر: ۱۸۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴ 27 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید مهدی حسین‎نژاد گفت: لاریجان یکی از مهم‌ترین بخش‌های کوهستانی و سخت‌گذر کشور بوده که نقش اساسی در ارتباط پایتخت با شمال کشور دارد.

وی اظهار کرد: محور مواصلاتی هراز که یکی از جاده‌های بزرگ و شریانی کشور محسوب می‌شود نیز در این بخش وجود داشته و سبب حضور گردشگران زیادی در لاریجان شده است.

بخشدار لاریجان با بیان اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با حضور پرشور مردم منطقه همراه بوده است، افزود: توانستیم نسبت به مدت مشابه دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی، 21 درصد رشد را شاهد باشیم.

حسین‎نژاد گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی، در این بخش 4 هزار و 996 تعرفه مصرف شده است که در این بین عزت‎الله یوسفیان‌ملا نماینده ادوار هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی توانست با 2 هزار و 407 رای معادل نیمی از آرای ماخوذه را به‌نام خود ثبت کند.

وی ادامه داد: دومین کاندیدای منتخب بخش لاریجان 938 رای و سومین کاندیدای منتخب نیز 703 رای را از آن خود کردند.

عضو شورای اداری آمل بیان کرد: 25 شعبه اخذ رای در 50 صندوق مستقر بوده که تعدادی از صندوق‌ها در مناطق سخت‌گذر و کوهستانی به جمع‌آوری آرا پرداختند.

بخشدار لاریجان ادامه داد: در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری نیز در بخش مذکور، 4 هزار و 990 تعرفه مصرف شد که آیت‌الله صادق اردشیر لاریجانی از فرزندان دیار لاریجان با 3 هزار و 847 رای در صدر آرا قرار گرفت.

وی در پایان گفت: مردم بخش لاریجان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 4 هزار و 100 رای به صندوق انداختند که با آرای 4 هزار و 996 رای دور دهم مجلس، توانستند رشد 21 درصدی را به‎خود اختصاص دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار