قائم مقام شهردار منطقه 20 گفت: امسال شهروندان تهرانی ومسافران نوروزی از تورهای ری گردی استقبال خوبی داشتند.
کد خبر: ۱۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸ 04 April 2015

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه بیست تهران، اصغر عطایی با اشاره به اینکه تورهای ری گردی از پنجم فروردین ماه آغاز شد، اظهارداشت: با شروع تورهای ری گردی، بیش از یک هزار نفر از شهروندان تهرانی از آثار باستانی ری شامل برج طغرل، چشمه علی، آتشکده ری باستان و دژ رشکان بیشترین بازدید را داشتند.

وی افزود: مهمانان نوروزی شهر تهران استقبال مناسبی از ایستگاه های اطلاع رسانی، اسکان نوروزی و نمایشگاه های کارآفرینی و سوغات ری بعمل آورده اند و مدیریت شهری این منطقه، از اسفندماه تا پایان تعطیلات، بدون وقفه به ارائه خدمات پرداخته است.

وی بااشاره به اینکه ازابتدای سال جاری تا آخرین روز تعطیلات بیش از هشت هزار نفر در محل های اسکان نوروزی این منطقه مستقر و از تسهیلات فراهم شده استفاده کرده اند، تصریح کرد: در محل پیش بینی شده استقرا مسافران نوروزی علاوه بر امکانات رفاهی، غرفه های تفریحی و خدماتی نظیر ایستگاه نقاشی، ورزشی، مشاوره تست قند خون، فشار خون، غرفه خیاطی و شستشوی رایگان خودروهای میهمانان و ... تدارک دیده شده است که تا کنون 1100 نفر از آنها استفاده کرده اند.

همچنین در روزهای ابتدایی سال نو و ایام فاطمیه، حرم عبدالعظیم حسنی (ع)، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامستان امامزاده عبدالله و بی بی زبیده پذیرای بیشترین مسافران نوروزی بود.

قائم مقام شهردارمنطقه 20 به استقبال شهروندان و میهمانان نوروزی از 2 نمایشگاه کارآفرینی و سوغات شهرری در میدان شهید مدرس و مترو شهرری اشاره کرد و گفت: در مدت برپایی این نمایشگاه ها بیش از 6500 مسافر نوروزی از این نمایشگاه ها استفاده کرده اند.

وی در پایان به برپایی سفره هفت سین در برخی از نواحی این شهرداری و توزیع سبزه و دفترچه های اطلاع رسانی به مسافران نوروزی اشاره و خاطر نشان کرد: مدیریت شهری این منطقه با برنامه ریزی های انجام شده با آمادگی کامل، کلیه بوستانها، فضای سبزشهری و جنگل کاری اطراف منطقه به استقبال شهروندان تهرانی و مسافران نوروزی رفتند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار