آنچه در افتتاحیه جشنواره فجر امسال و مراسم فرش قرمزش بیشتر به چشم می خورد، توجه بیشتر ستارگان به خوش پوشی بود. به نظر می آید گروهی از هنرمندان و ستارگان سینمای ایران، حداقل به پوشش خود فکر کرده اند و برای حضوری زیبا در مراسم فرش قرمز، دقت و توجه بیشتری از گذشته صرف کرده اند.
کد خبر: ۱۷۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ 09 February 2016
آنچه در افتتاحیه جشنواره فجر امسال و مراسم فرش قرمزش بیشتر به چشم می خورد، توجه بیشتر ستارگان به خوش پوشی بود. به نظر می آید گروهی از هنرمندان و ستارگان سینمای ایران، حداقل به پوشش خود فکر کرده اند و برای حضوری زیبا در مراسم فرش قرمز، دقت و توجه بیشتری از گذشته صرف کرده اند. یکی دیگر از نکات مثبت فرش قرمز امسال حضور پررنگ تر طراحان ایرانی بود، به طوریکه طبق تحقیقات سرویس مد کافه سینما، برخی از هنرمندان برای حضور در این مراسم لباس خود را به طراح سفارش داده اند و بسیاری از این طراحان در صفحات مجازی و شبکه های اجتماعی اعلام کرده اند کدام ستارگان با هنر آنها روی فرش قرمز افتتاحیه جشنواره فجر امسال رفته اند.

البته باید توجه داشت که فشن، هنری نوپا در ایران محسوب می شود  و چون هنری است که رابطه ای تنگاتنگ با زندگی دارد، آهسته آهسته ارتقا می یابد و با کسب تجربه، ایراداتش را برطرف می کند و رشد می یابد. در ادامه این گزارش باهم نگاهی به پوشش برخی ستارگان در مراسم افتتاحیه فستیوال فیلم فجر می اندازیم. عکس ها به جز دو عکسی که از پیج اینستاگرام طراحان گرفته شده است، همگی کار عکاس هنرمند کافه سینما، آقای محسن شرف الدین است:

caffecinema016eftetahieFashionFajr34

caffecinema015eftetahieFashionFajr34

بهرام رادان بی شک یکی از خوش پوش های مراسم دیشب بود. پالتوی کرم رنگ با دو ست دکمه،به زیبایی بر تنش نشسته بود و کت و شوار رسمی با یقه ساتنی به خوبی با پیراهن سفید و دکمه های سیاهش ست شده بود.

بهاره کیان افشار هم طرحی از بهارک آذری بر تن کرده بود. یک ژِیله مخملی طرح دار با گل های پارچه ای به رنگ برنز و طلایی. البته شاید برای پایین تنه بهتر بود به جای ترکیب دامن میدی و چکمه چرمی بلند، طرحی ساده تر انتخاب می شد.

caffecinema001eftetahieFashionFajr34

احسان کرمی با کت و شلوار کلاسیک و البته یک پوشت سفید، ساده و شییک به نظر می رسید.

caffecinema002eftetahieFashionFajr34

طرح های ترکیبی سفید و سیاه همیشه از محبوبیت بالایی برخوردارند. امسال هم که بسیاری از برندهای مد، پالتو/ اورکت/ ژاکت/ ژیله و حتی بافت هایی با این ترکیب زیاد به بازار ارایه کرده اند. ویشکا آسایش هم از آن دست هنرمندانی است که می داند چه ترکیب لباسی بیشتر به فیزیکش می آید و از خوش پوش ها به حساب می آید.

caffecinema003eftetahieFashionFajr34

مشکی از آن دست رنگ های محبوب دنیای مد است که با خودش وقار و کلاس و شیک پوشی می آورد، البته اگر به خوبی ست شود. مینا وحید هم پوششی ساده و کلاسیک مشکی انتخاب کرده است، اگرچه با بوت های اسپرتش هماهنگی ندارد.

caffecinema004eftetahieFashionFajr34

مجید مظفری و دخترش نیکی، از پدر و دخترهایی هستند که به نظر می آید مد و فشن را دوست دارند. کاپ صورتی نیکی مظفری ، انتخاب مناسبی برای یک مراسم رسمی و فرش قرمز به شمار می رود. صورتی با طوسی/ خاکستری هماهنگی خوبی هم دارد، ولی شاید بهتر بود با بلوز و شواری ساده مشکی ست شود تا جزئیات زرشکی و طلایی کاپ، در زمینه ای ساده بیشتر به چشم آید.

caffecinema005eftetahieFashionFajr34

نیکی کریمی و پیراهن مشکی بلندی که مثل دامن های برند مشهور ببه، انتهایی پف دار دارد. یک انتخاب متفاوت که فکر می کنیم مثل بسیاری از پوشش های نیکی کریمی از طرح های برند زریر باشد.

caffecinema007eftetahieFashionFajr34

caffecinema017eftetahieFashionFajr34

رعنا آزادی ور با مانتوی مخملی بلندی با تزئینات نقره ای و آبی بر روی فرش قرمز ظاهر شد که آن را با چکه چرمی مشکی و کیف دستی مشکی کوچکی به خوبی ست کرده بود.

طناز طباطبایی با پوششی کژوال و نیمه رسمی بر روی فرش قرمز ظاهر شد.

اما یکی از چشم گیرترین پوشش ها، پوشش نوید محمد زاده بود. لباس او سراسر مشکی، شامل یک بلوز با تزئنات رشته رشته پارچه ای بود که در آستین هایش چرم به کار رفته بود.

caffecinema008eftetahieFashionFajr34

اندیشه فولادوند با یک شنل بلند و حجیم مشکی با تزئینات طلایی بر روی فرش قرمز ظاهر شد. به نظر می آید می شد این شنل را با روسری یا شال بهتری ست کرد.

caffecinema009eftetahieFashionFajr34

شقایق فراهانی، با دامن بلند مشکی، بلوز آبی و یک ژیله پوست روی فرش قرمز ظاهر شد. همان طور که امسال بارها و بارها در سرویس مد کافه سینما گفتیم امسال استفاده از جلیقه ها و ژِیله به خصوص پوست مصنوعی رواج بسیاری دارد. اما به نظر می رسد یک دامن بلند راسته یا شلوار پارچه ای هماهنگی بیشتری با این ژیله پوست خواهد داشت.

caffecinema010eftetahieFashionFajr34

 میلاد کی مرام با نیم پالتو اسلیم فیت اسپرت، و ست شلوار فیت و کفش اسپرت سفید، به خوبی توانست نظرها را به خود جلب کند.

caffecinema011eftetahieFashionFajr34

بهنوش طباطبایی هم از بازیگران خوش پوش سینمای ایران است که معمولا انتخاب هایش مورد توجه عموم مردم قرار می گیرد. در مورد این پوشش فکر می کنیم به دلیل شلوغی قسمت بالاتنه، بهتر بود به جای چکمه، از یک نیم بوت یا کفش ساده مشکی استفاده می شد.

caffecinema012eftetahieFashionFajr34

پوشش کتایون ریاحی، از پوشش های عجیب مراسم دیشب بود. به نظر می رسد این پیراهن روشن با پارچه تابستانی، برای مراسم فرش قرمز در یک هوای زمستانی مناسب نیست. حتی اگر با یک بالاتنه پوست ست شده باشد. کت پوست روشن اما  انتخاب خوبی برای مراسم های رسمی است، البته اگر درست ست شود.

caffecinema014eftetahieFashionFajr34

مهناز افشار از آن دست هنرمندانی است که استایل خاص خود را پیدا کرده اند.پوشش امسال مهناز افشار جزئیات زیبایی دارد؛ اما به نظر می رسد نوع برش دامن، با برش کت هماهنگی زیادی ندارد.

caffecinema018eftetahieFashionFajr34

پالتو زرشکی ساره بیات با سرآستین های باز، انتخاب جالبی است. رنگ و طرح و برش خوبی هم دارد. به طور کلی اما این نوع سرآستین ها به افراد بلندقد بیشتر می آید.

caffecinema022eftetahieFashionFajr34

سحر دولتشاهی از جمله هنرمندان خوش پوش سینمای ماست. که معمولا انتخاب های هوشمندانه و شیکی دارد. این پوشش خانم دولتشاهی در عین موفقیت در جلب توجه بر روی فرش قرمز، به نظر به دقت بیشتری احتیاج دارد. کاپ طوسی  و ساتن قرمز رنگش، زیبا و جذاب است، اما فکر می کنیم پوشش دو تکه پایین، که متشکل از شلوار گشادی که یک دامن کوتاه رویش قرار گرفته؛ طرح کلی را بیش از حد شلوغ و غیرمعمول می کند.البیته غیرمعمول بودن خوب خودش امتیاز است.

caffecinema006eftetahieFashionFajr34

شبنم مقدمی با یک پالتو کرم ساده، خوش پوش و شیک و باوقار جلوه می کرد. زیرا توانسته بود رنگی متناسب با پوستش بیاید و آن را با سادگی اما به درستی با روسری و کیف مناسب ست کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار