کد خبر: ۱۷۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 06 February 2016

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بر توسعه فضاهای ورزشی در این استان تأکید کرد و گفت: 10 پروژه ورزشی در استان البرز افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رضا گل محمدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برتر در حوزه ورزشی توسعه طرح‌ها و سرانه‌های ورزشی در این استان را مهم ارزیابی کرد و افزود: سرانه فضاهای ورزشی در این استان متناسب با نیاز مردم نیست و لازم است برنامه‌ریزی‌ها برای توسعه این طرح‌ها در این استان انجام شود.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا مطالبات مردم و ورزشکاران را در این زمینه فراهم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که دانش‌آموزان بیشتری را در مسیر ورزش پرورش دهیم چرا که دانش‌آموزان به عنوان قهرمانان ورزشی آینده بسیار مهم هستند.

گل محمدی خاطرنشان کرد: ورزش سلامت افراد جامعه را در پی دارد و نوجوانان و جوانان را از آسیب‌های اجتماعی دور می‌کند.

وی با اعلام اینکه استان البرز کمبودهای بسیاری را در حوزه ورزش دارد افزود: کمبود امکانات و سالن‌های ورزشی در این استان نتوانسته مانعی برای فعالیت‌های ورزشی افراد در این استان باشد و ورزشکاران دراین استان توانسته‌اند مدال‌های بسیاری را برای استان به ارمغان بیاورند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه در دهه فجر 10 پروژه ورزشی در این استان افتتاح میشود،‌گفت: سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب دهه فجر سال آینده افتتاح می‌شود.

در این مراسم از 130 دانش‌آموز دختر، 110 دانش‌آموز پسر و همچنین 110 مربی، معلم ورزش و سرپرستان دانش‌آموزان در رشته‌های ورزشی تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار