مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال به ۳ هفته پایانی خود رسیده و تیم بعثت کرمانشاه برای صعود به دور نهایی ۳ دیدار سرنوشت ساز در پیش خواهد داشت.
کد خبر: ۱۷۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ 04 February 2016
مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال به ۳ هفته پایانی خود رسیده و تیم بعثت کرمانشاه برای صعود به دور نهایی ۳ دیدار سرنوشت ساز در پیش خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دور نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور به هفته های پایانی خود رسیده و ۳ هفته پایانی این رقابت ها برای تیم های حاضر در گروه های چهار گانه از حساسیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود.

این مسابقات که از ۸ مهر ماه با حضور ۴۰ تیم و در قالب ۴ گروه ۱۰ تیمی آغاز شده رفته رفته به روزهای پایانی خود نزدیک شده و چهره تیم های صعود کننده از هر گروه نیز تا حدودی مشخص شده است.

در گروه نخست تیم های شهرداری بندر عباس و اکسین البرز با فاصله ای که نسبت به حریفان در صدر جدول گرفته از شانس های اصلی صعود به دور بعد هستند و در گروه دوم نیز کیمیا فرایند تهران با ۶ اختلاف امتیاز نسبت به تیم دوم از هم اکنون صعود خود را به دور دوم مسجل کرده است.

در گروه سوم نیز نفت و گاز گچساران و نفت نوین آبادان با اختلاف نسبت به دیگر حریفان از شانس های اصلی صعود از این گروه محسوب می شوند،‌ اگر چه در گروه چهارم این رقابت ها شرایط تا حدودی پیچیده بوده و اختلاف تیم های اول و چهارم تنها ۳ امتیاز است.

تیم بعثت اما به عنوان تنها نماینده کرمانشاه در این سطح از مسابقات فوتبال، در گروه نخست این رقابت ها پس از تیم های شهرداری بندر عباس، اکسین البرز و نیروی زمینی تهران هم اکنون در رده چهارم جدول قرار دارد و این درحالیست که پیش از دیدار هفته گذشته مقابل پرسپولیس گناوه این تیم در رده سوم قرار داشت.

نماینده کرمانشاه در دیدار هفته پانزدهم خود در این مسابقات در گناوه با دو گل به تیم پرسپولیس باخت و نیروی زمینی مقابل حریف خود پیروز شد تا جای دو تیم در جدول عوض شود.

حال با این شرایط ۳ هفته سرنوشت ساز در انتظار شاگردان بهنام سراج در تیم بعثت کرمانشاه است و شاید سرنوشت سازترین بازی این تیم در هفته پیش رو مقابل نیروی زمینی تهران تیمی که حریف مستقیم بعثت برای صعود است برگزار شود.

این مسابقه اگر چه تعیین کننده صعود از این گروه نیست ولی تا حدود زیادی می تواند در تعیین تیم های صعود کننده تاثیر گذار باشد. برد در این مسابقه شاگردان سراج را بار دیگر به رده سوم جدول می رساند و اما شکست در این مسابقه می تواند شانس بعثت برای صعود را کم رنگ کند. البته کسب تساوی در این مسابقه نیز با توجه به اختلاف امتیاز ۲ تیم همه چیز را به دو هفته پایانی خواهد کشاند.

در هفته هفدهم اما تیم بعثت نسبت به حریف خود بازی ساده تری در پیش خواهد داشت، در این روز نماینده کرمانشاه با تیم قعرشین غدیر هشتگرد دیدار خواهد کرد و این در حالیست که نیروی زمینی در این هفته به مصاف تیم قدرتمند اکسین البرز می رود که هم اکنون در رده دوم جدول است.

هفته پایانی مسابقات نیز بعثت این شانس را دارد تا با توجه به شرایط میزبانی در دیدار با برق نوین شیراز به کسب پیروزی امیدوار باشد. نیروی زمینی اما در آخرین مسابقه خود باید در دیداری خارج از خانه به مصاف شهرداری کاشان برود، تیمی که البته حال و روز خوبی در این فصل نداشته و در رده ما قبل آخر جدول رده بندی قرار گرفته است.

با این شرایط می توان عنوان کرد که تیم های بعثت کرمانشاه و نیروی زمینی تهران به یک اندازه از شانس صعود برخوردارند، اگر چه بازی مستقیم این دو تیم در هفته آینده می تواند پاسخگوی بسیاری از معادلات باشد.

بعثت کرمانشاه که با شایستگی توانسته از لیگ دسته سوم به یک سطح بالاتر صعود کند و فصل گذشته نیز نمایش بسیار خوبی در مسابقات لیگ دسته دوم قوتبال داشت و به دور نهایی نیز صعود کرد قطعا می تواند با حمایت هواداران خود و نیز حمایت رسانه ها این فصل نیز به این مهم دست یابد.

گفتنی است، دیدار تیم های بعثت کرمانشاه و نیروی زمینی تهران از ساعت ۱۴:۰۰ روز سه شنبه ۲۰ بهمن در ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، از هر گروه ۳ تیم به دور نهایی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال صعود کرده که ۱۲ تیم صعود کننده در این مرحله در دو گروه ۶ تیمی به مصاف هم خواهند رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار