فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به عملکرد خوب گردان‎های آتش در عملیات کربلای 5 گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا ربطی به مباحث انتخاباتی ندارد.
کد خبر: ۱۷۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 26 January 2016

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به عملکرد خوب گردان‎های آتش در عملیات کربلای 5 گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا ربطی به مباحث انتخاباتی ندارد.

به گزارش فارس، سردار مهدی فرجی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری یادواره شهدای گردان‌های آتش در همدان اظهار کرد: گردان‌های آتش متشکل از گردان‌های توپخانه، ادوات و پدافند هستند که نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشتند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه گردان‌های آتش پشتیبانی از نیروهای عمل‌کننده در عملیات‌ها است، بیان کرد: گردان‌های آتش نقش مهمی در دوران دفاع مقدس ایفا کردند که درست و مناسب به آن پرداخته نشده است.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه سپاه انصارالحسین(ع) افراد متعهد و متخصصی را در گردان‌های آتش داشت، افزود: گردان‌های آتش سپاه انصارالحسین(ع) در دوران دفاع مقدس بسیار موفق عمل کرد به طوری که نیروهای همدانی ضربات اساسی و مهلکی به دشمن وارد کردند.

وی با اشاره به اینکه عملیات کربلای 5 در حدود 75 روز طول کشید، خاطرنشان کرد: رزمندگان استان همدان در این عملیات بیشترین حضور را داشتند و در نهایت یک‌هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

سردار فرجی با اشاره به اینکه فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس شخصاً فرماندهی آتش در عملیات کربلای 5 را برعهده گرفت، گفت: در عملیات کربلای 5 از گردان‎های آتش، درست، به‌موقع و مناسب استفاده شد و نقش بی‎بدیل استان همدان در عملیات کربلای 5 فراموش نشدنی است.

وی با اشاره به اینکه در عملیات کربلای 5 امکان دیدبانی مناسبی وجود نداشت، افزود: گردان‌های آتش در زمان دفاع مقدس با حضور افراد متعهد، شجاع و شهادت‎طلب عملکرد بسیار خوبی داشتند.

فرمانده تیپ 32 انصار الحسین(ع) در همدان با بیان اینکه شهید ناصر عبداللهی، شهید محمد ظاهر عباسی و شهید رفیعی نقش اساسی در راه‌اندازی گردان‌های آتش سپاه انصارالحسین(ع) داشتند، گفت: اولین دیده‌بان سپاه انصارالحسین(ع) شهید محمد منوچهر بود که دیده‌بانی را از برادران ارتش آموخت.

سردار فرجی در ادامه سخنانش با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا ربطی به مباحث انتخاباتی ندارد، خاطرنشان کرد: بیشترین عملیات‎ها در فصل زمستان انجام شده و شهدای بسیاری در زمستان به شهادت رسیده‎اند و به همین دلیل تعداد یادواره شهدا در این فصل بیشتر است و ربطی به بحث انتخابات ندارد.

وی، انتشار خبر شهادت یکی از بسیجیان مدافع حرم همدانی را در شبکه مجازی تکذیب کرد و گفت: خبر شهادت حسین افشاری که در شبکه مجازی منتشر شده است، صحت ندارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار