دومین جشنواره جلوه‌های معلمی برگزار شد
دومین جشنواره جلوه‌های معلمی با معرفی ۱۳ معلم فداکار برگزار شد که ۱۰ معلم در این جشنواره مورد تجلیل وزیر آموزش و پرورش قرارگرفتند و در لیست جشنواره نام خانم‌ها ثریا مطهر‌نیا و شب‌بو یوسفی از استان کردستان که فراتر از وظایف سازمانی خود برای دانش‌آموزان‌شان ایثار و فداکاری قابل توجهی را انجام داده‌اند به چشم می‌خورد.
کد خبر: ۱۵۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۹ 29 December 2015

به گزارش تابناک کردستان، دومین جشنواره جلوه‌های معلمی امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.

در این مراسم 13 معلم به عنوان منتخبین دومین جشنواره جلوه‌های معلمی انتخاب شده‌اند که از 10 نفر آنها توسط وزیر آموزش و پرورش تقدیر می‌شود. این معلمان فراتر از وظایف سازمانی خود برای دانش‌آموزان‌شان ایثار و فداکاری قابل توجهی را انجام داده‌اند.

در این مراسم از محمدرضا حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز به پاس سال‌ها فعالیتش در زمینه مدرسه‌سازی تقدیر به عمل آمد.

اسامی معلمانی که در دومین جشنواره جلوه‌های معلمی تقدیر شدند به این شرح است:

1- ثریا مطهرنیا از استان کردستان به واسطه شناسایی و حمایت از 90 دانش‌آموز و تامین هزینه درمان، شناسایی 220 دانش‌آموز بی‌بضاعت و پرداخت 60 مورد کمک هزینه، پیگیری 42 مورد جراحی فوق تخصصی برای دانش‌آموزان تا انجام کامل درمان و تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموزان نیازمند جراحی‌های ترمیمی استان در سال 94

2- زهرا معافی از استان قزوین به واسطه نجات 40 دانش‌آموز از مسمومیت شدید حاصل از گازگرفتگی که منجر به مسمومیت خود معلم شد و بازگشت به محل خدمت پس از یک هفته درمان

3- فاطمه مولوی از استان همدان به واسطه نجات دانش‌آموز از کانال آب رودخانه و جلوگیری از غرق شدن که منجر به بی‌هوش شدن معلم در رودخانه و نجات او توسط فرد دیگری شد.

4- هاجر مفیدی محمودآبادی که با وجود شکستگی پا و مرخصی استعلاجی به دلیل نبود معلم جایگزین 3 ماه آخر سال به دانش‌آموزانش در منزل خود درس داد.

5- علیرضا هادی‌نژاد از استان یزد به واسطه حضور در دبستان توحید در 90 کیلومتری مرکز استان و بردن دانش‌آموز معلول به کلاس درس و قبول مسئولان امور شخصی، آموزشی، پرورشی و بهداشتی دانش‌آموز درمدرسه

6- عسگر زاهد انزانی از استان اردبیل به واسطه نجات دو دانش‌آموز از غرق شدن در رودخانه

7- مهری عندالله از شهر تهران که باوجود داشتن بیماری سرطان و انجام 4 عمل جراحی طی دو سال گذشته همچنان در کلاس درس حاضر می‌شود

8- سیاوش صالحی از استان خوزستان به واسطه نجات دانش‌آموز از سیل شهر ایذه

9- علیرضا شفیعی از استان اصفهان به واسطه نجات مصدومین تصادف، نجات دانش‌آموز بیهوش شده و نجات دانش‌آموز بیمار قلبی

10- عبدالله اسلامی از استان چهارمحال و بختیاری به واسطه ساخت یک آموزشگاه دارای 15 کلاس با نام دبیرستان متوسطه یک (مهین کریمی) به نام همسر مرحومش که فرهنگی بود.

11- مرحومه ریحانه بهشتی از استان خراسان رضوی، این معلم ورزش پس از فوت ناگهانی، اعضای بدنش اهدا شد و به چند نفر جان دوباره بخشید.

12- شب‌بو یوسفی از استان کردستان به واسطه نجات دانش‌آموزان از آتش‌سوزی، تهیه کتاب، وسایل مدرسه، پوشاک، عینک و صبحانه دانش‌آموزان بی‌بضاعت، کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان دارای بیماری‌های خاص، کمک نقدی و غیرنقدی به خوابگاه مدرسه و جذب دانش‌آموزان روستاهای اطراف برای ادامه تحصیل و تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموزان یتیم.

13- انیس شاه‌رحمانی از استان یزد به عنوان مراقبت از 11 کودک بدسرپرست و بی‌سرپرست با هزینه شخصی و تلاش برای جلب حمایت خیرین، 24 سال خدمت به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار