تابناک: بارش برف راه ارتباطی هفت روستای پشتکوه دوم و روستای کمران از روستاهای پشتکوه اول شهرستان فریدونشهر را مسدود کرد.
کد خبر: ۱۵۰۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ 24 December 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، عزت الله یسلیانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر ارتفاع برف در نقاط مرتفع این خطه بیش از 50 سانتیمتری تخمین زد و گفت : گردنه کلوسه راه ارتباطی هفت روستای کلوسه ، وستگان ، کاهگان بالا ، کاهگان پایین ، کاهگانک ، دورک و وزوه است و گردنه کمران هم راه ارتباطی روستای کمران است که تا مساعد نشدن شرایط جوی امکان فعالیت در این محورها وجود ندارد.

وی با اعلام اینکه 10 گروه راهداری در محورهای شهرستان مشغول خدمات رسانی هستند افزود : اکیپ های راهداری در بقیه محورها مشغول فعالیتند و با وجود بارش برف تمام تلاش ها برای جلوگیری از بسته شدن محورها در حال انجام است.

محمدرضا رفیعی رئیس اداره هواشناسی شهرستان فریدونشهر هم با اعلام اینکه بارش برف در فریدونشهر از شب گذشته شروع شده افزود: ارتفاع برف در شهر فریدونشهر به 20 سانتیمتر می رسد و بارش برف همچنان ادامه دارد .

وی گفت : میزان بارش ثبت شده در اداره هواشناسی شهرستان فریدونشهر تا ساعت 9 صبح امروز 6 /13 میلی متر می باشد.

شهرستان فریدونشهر 115 روستا دارد که 85 روستای آن دارای سکنه دائمی هستند و حدود 2هزار نفر در روستاهای پشتکوه دوم و حدود 120 نفر در روستای کمران سکونت دارند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار