رییس پلیس فتای ناجا از اجرای فاز بعدی طرح آی‌نماد(e-namad) برای تمامی سایت‌های کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر به جز یک سایت همسان‌گزینی هیچ یک از سایت‌های همسرگزینی معتبر نبوده و پلیس فتا با آنان برخورد می‌کند.
کد خبر: ۱۴۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 07 December 2015
هادیان‌فر در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه با تصمیم اخیر وزارت ورزش و جوانان در ایجاد سایت همسان‌گزینی آیا ادامه فعالیت‌های سایت‌های همسریابی مجاز است یا خیر، گفت: هیچ سایتی تحت عنوان همسریابی در کشور مجوز ندارد و تنها سایتی که اجازه فعالیت به آن داده شده، سایت همسان‌گزینی تبیان است که در آن با شیوه‌های سنتی و از طریق واسطه‌ها اقدام به انتخاب همسر می‌شود. بنابراین تاکید می‌کنم هیچ یک از سایت‌های همسریابی مجوز ندارند.

وی افزود: با تعدادی از این سایت‌ها و گردانندگان آنها نیز برخورد شده و به جرات می‌توان گفت که 99 درصد از آنان با انگیزه‌های مجرمانه و کلاهبرداری از شهروندان ایجاد شده است. برخی از آنان تصاویر و اطلاعات شهروندان را گرفته و از آنها سوءاستفاده می‌کردند. برخی دیگر از طریق دریافت حق عضویت مبالغی را اخذ کرده و برخی دیگر نیز اطلاعات کارت بانکی شهروندان را فیشینگ و اقدام به خالی کردن آن می‌کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار