فرمانده تیپ سی‌و‌دوم سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: سردار همدانی مرد اخلاص و تدبیر روزهای سخت بود.
کد خبر: ۱۲۷۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸ 12 November 2015
فرمانده تیپ سی‌و‌دوم سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: سردار همدانی مرد اخلاص و تدبیر روزهای سخت بود.

به گزارش فارس؛ سردار مهدی فرجی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم در دانشگاه صنعتی همدان با بیان اینکه سردار همدانی هرگز رضایت نداشت تا کسی از خدمات او سخنی بگوید، اظهار کرد: خیلی از اقدامات را سردار همدانی چندین سال پیگیری می‌کرد و زمانی که به افتتاح می‌رسید خود را کنار می‌کشید و به نام دیگری تمام می‌کرد.

وی با بیان اینکه تشییع پیکر سردار همدانی در تاریخ کشور، پس از رحلت امام خمینی(ره) بی‌نظیر بود، افزود: هیچ یک از شهدای مدافع حرم اتفاقی و تصادفی شهید نشدند زیرا خدا به آنها نظر کرده بود.

فرمانده تیپ سی‌و‌دوم انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه هر کدام از شهدای مدافع حرم به صفات اخلاقی نیکو آراسته بودند، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم از افراد کارآزموده و مومن بودند و همه با دلسوزی و تمام وجود کار می‌کردند.

فرجی با بیان اینکه سردار همدانی نیز همواره با آرامش و با تدبیر، بحران‌ها را مدیریت می‌کرد، گفت: همه افرادی که به سوریه اعزام شدند با تمام وجود در راه دفاع از حرم زینبی گام برداشتند و هیچ چشمداشتی نیز نداشتند.

مراسم یادواره شهدای مدافع حرم با حضور نماینده ولی فقیه، مسئولان دانشگاه صنعتی، دانشجویان و خانواده شهدای مدافع حرم برگزار شد و پس از سخنان رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام پناهیان و سردار فرجی، مجتبی روشن‌روان از مداحان و ذاکران اهل بیت به مداحی پرداخت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار