سخنان استاندار البرز به نوعی انداختن توپ به زمین راه‌آهن است و نشان می‌دهد که مدیران البرزی خود نمی‌خواهند از حضور چندساله سایپا در این منطقه درس گرفته و رفتار و تفکرات خویش را تغییر دهند.
کد خبر: ۱۱۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶ 28 October 2015
به گزارش تابناک – البرز: پس از بالا گرفتن اختلاف مدیران باشگاه سایپا و استان البرز، بالاخره این باشگاه تصمیم گرفت که ادامه همکاری خود با البرزی‌ها و حضور در این استان را قطع و به تهران بازگردد.

در این میان عده‌ای از مدیران البرزی انتقادهای بسیاری را به مدیریت باشگاه سایپا داشته و به نوعی آتش اختلافات را داغ‌تر می‌کردند.
اختلافات در روزهای آخر به حدی بود که طرفین همدیگر را به بی‌مسئولیتی و عدم توجه به نیازهای مردم متهم می‌کردند.
در آن دوران استاندار البرز هرگز در مورد این موضوع با رسانه‌ها صحبت نکرد و فقط زمانی که رفتن سایپا از کرج قطعی شده بود، به یکی از خبرگزاری‌ها گفته بود که تلاش می‌کند تا فعالیت این باشگاه در البرز تداوم داشته باشد.
سرانجام اختلافات مدیریت باشگاه سایپا با مدیران البرزی موجب شد که این باشگاه پس از یک دهه مجددا به تهران بازگردد.
در همان روزها، برخی از مدیران البرزی که بعدها مشخص شد عضو هیئت مدیره باشگاه راه آهن هستند،‌ مدعی شدند که با رفتن سایپا آسیبی به ورزش البرز وارد نمی‌َشود و آنها می‌توانند یک تیم لیگ برتری را به البرز بیاورند.
حال امروز که 10 هفته از آغاز لیگ برتر فوتبال کشورمان می‌گذرد، خبر می‌رسد که باشگاه راه آهن تصمیم دارد به البرز نقل مکان کرده و از امکانات این استان برای تداوم فعالیت‌های ورزشی خود استفاده کند.
روز گذشته تابناک به نقل از مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز این خبر را منتشر کرده بود.
رضا گلمحمدی گفته بود که هیئت مدیره باشگاه راه‌آهن به صورت کتبی درخواست انتقال به البرز را داشته و این درخواست جهت تعیین تکلیف به استاندار ارائه شده است.
امروز روز نیز
سید حمید طهایی استاندار البرز در جلسه شورای عالی ورزش استان البرز با اعلام موافقت خود به منظور انتقال تیم راه آهن تهران به البرز گفت: اشتباهاتی که در انتقال تیم سایپا انجام شد باید تجربه شود لذا برای انتقال تیم راه‌آهن تهران به البرز کارگروه تخصصی تشکیل شده و به منظور بررسی جزییات این کاگروه تشکیل جلسه خواهد داد.
استاندار البرز افزود: در این راستا همچنین تفاهم‌نامه مشترکی بین این باشگاه و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز نیز منعقد خواهد شد.
طهایی تأکید کرد: تیم راه آهن باید از تجربیات گذشته حضور تیم سایپا در البرز استفاده کند و دیگر اشتباهات تیم سایپا را تکرار نکند.
وی گفت: متأسفانه تیم سایپا در البرز هیچ گونه تحولی را در فوتبال این استان ایجاد نکرد لذا انتظار داریم با انتقال تیم راه‌آهن به البرز شاهد تحولات اساسی این رشته وزشی در استان باشیم.
سخنان استاندار البرز به نوعی انداختن توپ به زمین راه‌آهن است و نشان می‌دهد که مدیران البرزی خود نمی‌خواهند از حضور چندساله سایپا در این منطقه درس گرفته و رفتار و تفکرات خویش را تغییر دهند.
از سوی دیگر حضور این باشگاه در البرز بیش از آنکه به سود جوانان ورزشکار و ورزش دوست البرزی باشد، به نفع راه‌آهن است. به عنوان نمونه با انجام این انتقال، راه آهن یک روزه صاحب ورزشگاهی مجهز و مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌شود.
همچنین حضور تعدادی از مدیران البرز در هیئت مدیره باشگاه راه آهن بار دیگر ضرب المثل چاه و آب و نان را به یادها می‌آورد.
حال باید منتظر ماند و دید که آیا راه‌آهن می‌تواند موجب رونق ورزش در البرز شود و یا خیر.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار