سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان اصلی درگیری دسته جمعی با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱ 14 May 2023

به گزارش تابناک تهران به نقل از پلیس ری، حسینعلی ابن علی روز یکشنبه در این باره گفت: بیست و سوم اردیبهشت ماه امسال به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی با سلاح سرد و ایجاد تنش، رعب و وحشت در بین شهروندان در محله باروت کوبی شهرری بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳۱ جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران کلانتری شهرری در محل مشاهده شد که ۵ نفر از اراذل دارای سطح با استفاده از سلاح سرد (قمه) اقدام به درگیری، عربده کشی کرده که موجب ایجاد تنش و برهم زدن آسایش اهالی آن منطقه شده اند.

سرهنگ ابن علی ادامه داد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس و شلیک چند تیر هوایی، هر ۵ نفر عامل اصلی درگیری دستگیر و ۳ قبضه سلاح سرد (قمه) از آنان کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری علت درگیری را اختلافات قبلی دانسته و پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات با دستور مقام قضائی هر ۵ نفر اراذل روانه زندان شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت، خاطرنشان کرد: پلیس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پیگیری های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد می کند.

اوباش قیامدشت دستگیر شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل اصلی شرارت و تخریب ایستگاه اتوبوس و قدرت نمایی در قیامدشت، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسینعلی ابن علی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در تاریخ بیست و دوم اردیبهشت ماه سال جاری برابر اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد قمه کشی و ایجاد رعب وحشت بین شهروندان در خیابان بهشتی قیامدشت سریعاً واحد گشت به محل اعزام و مشخص شد فردی با یک قبضه سلاح سرد(قمه) اقدام به عربده کشی و تخریب ایستگاه اتوبوس کرده و قبل از حضور ماموران از محل متواری که دستگیری وی در دستور کار کلانتری ۱۷۴ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: عوامل کلانتری قیامدشت با اقدامات اطلاعاتی و رصد دوربین های مدار بسته هویت و محل حضور متهم را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و مشخص شد که وی از اراذل سطح دار در محدوده قیامدشت است.

سرهنگ ابن علی اضافه کرد: تیم عملیات کلانتری روز گذشته پس از هماهنگی های قضائی به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند؛ در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح سرد (قمه) نیز کشف شد که به همراه متهم به کلانتری انتقال داده شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری یادآور شد: متهم به همراه پرونده تحویل دادسرای شهرستان قیامدشت شد.

وی در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح جامعه و اشاره به عزم قاطع پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی و شرارت تاکید کرد: بی تردید امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار