مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: مشترکان بدمصرف تهرانی شناسایی شده و اخطارها و هشدارهای لازم برای آنان ارسال شده است که در صورت عدم توجه به هشدارها، این عده از مشترکان با محدودیت قطع آب مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۰۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳ 06 May 2023

به گزارش تابناک تهران، محسن اردکانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه مشترکان بدمصرف تهرانی شناسایی شده و اخطار‌ها و هشدار‌های لازم برای آنان ارسال شده است، اظهار کرد: در صورت بی‌توجهی به هشدار‌ها و تغییر نیافتن رفتاری میزان مصرف این عده از مشترکان، با محدودیت قطع آب مواجه خواهند شد.

وی با اشاره به شروع برخورد با مشترکان بدمصرف تهرانی از امروز بیان کرد: این دسته از مشترکان در نوبت اول از ساعت ۹ تا ۱۷ و به مدت یک روز با محدودیت قطع آب روبرو خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: مجموع اقدامات آموزشی، فرهنگی و بازدارنده‌ای که سال گذشته اجرا شد، موجب شد تا میزان مشترکان بدمصرف تهرانی از ۹ درصد به ۵ درصد کاهش یابد.

اردکانی در خصوص ضرورت مدیریت مصرف آب در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تهران گفت: طبق مصوبه شورای مدیریت بحران استانداری تهران همه دستگاه‌های اداری و اجرایی ملزم شده‌اند ۲۵ درصد از مصرف آب شرب خود را نسبت به گذشته کاهش دهند و آبفای استان تهران در این زمینه ملزم شده است دستگاه‌های اجرایی را رصد کند.

وی با بیان این‌که الگوی مصرف آب برای هر خانوار تهرانی در ماه ۱۴ مترمکعب است افزود: گروه مشترکان پرمصرف تهرانی بین ۱۴ تا ۲۸ مترمکعب در ماه آب مصرف می‌کنند که با اندکی دقت و مدیریت مصرف آب در زمره خوش مصرف‌ها قرار خواهند گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار