فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از اجرای طرح پاک‌سازی و ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۴۶ سارق در این مرحله از طرح دستگیر شدند و ۱۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف شد.
کد خبر: ۱۱۰۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱ 03 May 2023

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ نجم‌الدین مرادی عصر امروز در جمع خبرنگاران از برخورد قاطع با اراذل‌واوباش در راستای طرح پاک‌سازی و ارتقاء امنیت اجتماعی در پاکدشت خبر داد و اظهار داشت: این طرح‌ها در ده‌روزه اول اردیبهشت‌ماه سال جاری به‌صورت هدفمند، برنامه‌ریزی‌شده و با قاطعیت در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد که تعداد 10 نفر از مخلّین نظم و آسایش عمومی و 146 نفر سارق دستگیر شدند.

وی افزود: پلیس پاکدشت موفق به دستگیری 28 نفر خرده‌فروش و کشف 9 کیلوگرم انواع مواد مخدر، دستگیری 10 نفر اراذل‌واوباش و کشف 4 قبضه سلاح گرم جنگی و شکاری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در ادامه گفت: در این طرح 80 دستگاه موتورسیکلت و خودروی متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند که نداشتن پلاک، حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، پلاک مخدوش و رانندگی خطرناک از دلایل عمده توقیف این وسایط نقلیه بوده است.

سرهنگ مرادی در پایان با بیان اینکه تعداد 146 نفر سارق دستگیر شدند و 17 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف شد خاطرنشان کرد: هدف پلیس از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان است لذا نیروهای پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار