معاون استاندار تهران:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با تاکید بر حفظ و صیانت از حریم شهر و روستا، گفت: اگر ساخت وساز غیرمجازی در حریم شهر و روستاها وجود داشته باشد باید به قلع و قمع آنها رای داده شود.
کد خبر: ۱۱۰۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ 02 May 2023

به گزارش تابناک تهران، میرمحمد غراوی روز سه شنبه در جلسه مشورتی بررسی عملکرد فرمانداری‌ها با محوریت آشنایی بیشتر با وظایف و تکالیف دبیرخانه شورای ترافیک استان تهران بر تشدید مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم شهرها و روستاها تاکید کرد و افزود: حریم برای توسعه آینده شهر و روستا است و به هیچ عنوان قابلیت استقرار هیچ فعالیت مسکونی را ندارد و باید با جدیت بیشتر با ساخت و ساز غیرمجاز در حریم مقابله کنیم.

وی اظهار داشت: طبق مصوبات شورای عالی ترافیک فقط ۹ کاربری که مخل آسایش مردم است از جمله گورستان، غسالخانه، کشتارگاه، ترمینال مسافری، پست‌های برق بزرگ، پست تقلیل فشار گاز، صنوف مزاحم و غیره در حریم شهر مجاز به استقرار است.

این مسئول ارتقای حمل و نقل جاده‌ای را خواستار شد و خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش تلفات و صدمات ناشی از حوادث رانندگی می‌بایست ارتقای سیستم حمل و نقل جاده‌ای در اولویت باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران اضافه کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز در استان، اصلاح هندسی برخی معابر و اجرای طرح‌های هندسی جهت بهبود کیفیت عبور و مرور شهروندان با مورد توجه قرار گیرد.

غراوی خطاب به معاونین عمرانی فرمانداری‌های استان بر نظارت بر توسعه شهر و روستا، پیگیری موضوعات ترافیکی در شورای ترافیک شهرستان، حفظ اراضی کشاورزی و باغ ها، لزوم اجرای دقیق وظایف قانونی و برخورد با ترک فعل دستگاه‌ها در سطح شهرستان‌ و حضور معاونین در کمیسیون تقویم و ارزیابی اراضی باغی و زراعی در شهرستان‌ها تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار