آتش‌سوزی گسترده در کارخانه رنگ عقاب فوم در محدوده روستای گلحصار شهرستان ری با تلاش عوامل آتش‌نشانی ۵ ایستگاه تا اتمام مواد نفتی این کارخانه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۰۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳ 29 April 2023

به گزارش تابناک تهران، کارخانه عقاب فوم در روستای گلحصار شامگاه جمعه دچار آتش‌سوزی گسترده شد و از آنجا که فعالیت این کارخانه در زمینه تولید رنگ و تینر بود، هر لحظه بر شدت حریق افزوده و اطفای آن تا اتمام مواد نفتی این کارخانه ادامه خواهد داشت.

از ابتدای حریق علاوه بر مسئولان شهرستانی، عوامل آتش‌نشانی از ۵ ایستگاه‌های شهر‌های همجوار و همچنین آتش‌نشانان پالایشگاه نفت تهران نیز در محل حاضر و به اطفای حریق پرداختند.

محل حادثه از تأسیسات نفتی و شهرک انرژی فاصله زیادی دارد، اما با این حال با توجه به گستردگی آتش‌سوزی برق و آب روستای گلحصار از توابع بخش کهریزک قطع شد.

حمید زمانی با تشریح جزئیات آتش‌سوزی، اظهار داشت: کارگاه رنگ‌سازی عقاب در محدوده روستای گلحصار و کمربندی دوم شهرستان ری با مساحتی در حدود ۷۰۰ متر مربع از ساعت ۸ شب جمعه دچار حریق شد و بلافاصله عوامل آتش‌نشانی از ایستگاه‌های باقرشهر، کهریزک، پالایشگاه و تهران در محل حاضر شدند.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: این کارخانه با مناطق مسکونی فاصله زیادی دارد و خطری مردم روستا را تهدید نخواهد کرد و از آنجا که عوامل امدادی و آتش‌نشانی در محل حضور مستمر دارند احتمال سرایت آتش به نقاط دیگر وجود ندارد.

هادی بادلی با حضور در محل حادثه آتش‌سوزی در محدوده روستای گلحصار، اظهار داشت: اتصال کابل‌های برق داخل کارخانه علت آتش‌سوزی عنوان شده و میزان دقیق خسارت و علت قطعی آتش‌سوزی پس از اطفای حریق بررسی خواهد شد.
بخشدار کهریزک گفت: این حادثه با وجود گستردگی خسارت جانی نداشته و عوامل امدادی و انتظامی و همچنین مأموران آتش‌نشانی تهران، باقرشهر و کهریزک در محل حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار