فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت: افزایش سطح زیرساخت حوزه درمانی شهرستان از سال گذشته در اولویت مجموعه قرار گرفت که در این مسیر اکنون شاهد پیشرفت ۴۰ درصدی بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی شهید مفتح ورامین هستیم.
کد خبر: ۱۰۹۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ 03 February 2023

به گزارش تابناک تهران، مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ورامین در پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه خیرآباد اظهار کرد: در دولت‌ سیزدهم، مجموعه خود را خادم و نوکر مردم می‌داند و با دیدگاهی متفاوت‌تر از دولت‌های قبل به مشکلات نگاه می‌کند‌.

وی افزود: اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در منطقه خیرآباد در یکسال اخیر برابر با ده سال گذشته است که این نشان دهنده حجم بالای اقدامات انجام شده توسط دولت سیزدهم در منطقه خیرآباد می‌باشد.

معاون استاندار تهران تصریح کرد: یکی از مطالبات مردم منطقه خیرآباد فضای سبز و زیر ساخت‌های این حوزه بود که این اقدام از سال گذشته با احداث پارک ۱۲ هزارمتری غدیر کلید خورد و تا چند روز آینده این پارک افتتاح و به سرانه فضای سبز این منطقه اضافه خواهد شد، همچنین در آینده‌ای نزدیک نیز ۴ هکتار فضای سبز به سرانه فضای سبز می‌شود.

فرماندار ویژه ورامین‌ با اشاره به کارگیری مدیران بومی در شهرستان خاطرنشان کرد: حل مشکلات مردم در اولویت مجموعه فرمانداری و شهرستان قرار گرفت که در این مسیر با بهره‌گیری از مدیران بومی توانستیم گامی بلند در این راستا برداریم.

درویشی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه درمانی خاطرنشان کرد: افزایش سطح زیرساخت حوزه درمانی شهرستان از سال گذشته در اولویت مجموعه قرار گرفت که در این مسیر اکنون شاهد پیشرفت ۴۰ درصدی بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی شهید مفتح ورامین هستیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه افزایش سطح زیرساختی حوزه امنیت شهرستان خاطر نشان کرد: در شهرستان ورامین در ۴۳ سال انقلاب اسلامی ۳ کلانتری مستقر بوده است که با تلاش‌هایی که در مسیر افزایش سطح امنیت جامعه به ویژه مناطق حاشیه‌ای صورت گرفت، اکنون شاهد احداث ۳ کلانتری دیگر در سطح شهرستان هستیم که تا ۶ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.






 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار