امام جمعه پردیس:
امام جمعه شهرستان پردیس گفت: نقدهای هوشمندانه و توصیه های علاج جویانه رهبری عامل اصلی در برپایی و پویندگی نظام در تمامی برهه های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۹۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷ 03 February 2023

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و تبریک روز میلاد حضرت علی (ع) به نمازگزاران گفت: بازدید موشکافانه مقام معظم رهبری و نکات مهم و دقیق و فنی که ایشان در دیدار با تولیدکنندگان و کارآفرینان و فعالان عرصه‌های دانش بنیان داشتند، بار دیگر مهر تأییدی بر مدیریت هوشمندانه مقام رهبری بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که باید قدر دانسته شود، انقلابی که به دنبال عدالت، عزت مردم و خدمت به این ملت است و دشمنان ما می‌خواهند انقلاب را براندازی کنند اما این ملت با خون خود این انقلاب را تا انقلاب امام زمان (عج) نگه خواهند داشت.

امام جمعه شهرستان پردیس با تاکید بر ضرروت پاسخ منطقی به پرسش‌های جوانان درباره انقلاب، توضیح داد: مسئولان دلسوز، بخصوص سخنگویان انقلاب اسلامی و جریان مؤمن انقلابی، پرسش‌های جوانان را منطقی، مستدل و باورپذیر پاسخ بدهند، جوانان در محاصره روایت‌های دشمنی قرار دارند که با تمامی امکانات رسانه‌ای و تبلیغاتی و فنون جنگ شناختی، به جوانان ما القاء می‌کند که تمام بدبختی‌ها در ایران است و تمام خوشبختی‌ها در غرب است.

حسینی ادامه داد: با تحریف دشمنان، جوان امروزی تصور می‌کند مردم در دوره پهلوی دربهترین شرایط بودند آنها می خواهند جوانان را به ناامیدی و بدبینی نسبت به انقلاب بکشانند و ما باید تبیین انقلاب را برای مقابله با دشمنان جدی بگیریم.

وی با تاکید بر ضرورت احساس مسئولیت و رسالت در قبال شهدا، اظهار داشت: گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست واین مهم وظیفه امروز ما در قبال شهداست.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به منویات رهبری گفت: پایه اصلی در تصمیم‌گیری کارآمد در کشور این است که آمار و اطلاعات دقیق، متمرکز و علمی داشته باشیم، نقد منصفانه داشته باشیم، روی محصولات «ساخت ایران نوشته شود و مولد سازی از دارایی و اموال کشور با تکیه بر اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

حسینی ضمن تقدیر از راه اندازی فروشگاه‌های عرضه کالا با قیمت مناسب در سطح شهرستان توسط سپاه و بخشداری بومهن، اظهار داشت: مردم از ارائه کالا با قیمت واقعی راضی هستند و انتظار دارند جلوی افسار گسیختگی قیمتها گرفته شود.

امام جمعه شهرستان پردیس تاکید کرد: طی بارش برف سنگین اخیر شهروندان در برف مشکلات زیادی داشتند و در این راستا ضررت دارد که تقویت تجهیزات ستاد بحران، خدمات‌رسانی به فازهای مسکن مهر در دستور کار مسئولان قرار گیرد و مردم به کمک به زلزله زدگان خوی که در این سرما و بارندگی سرپناه خود را از دست دادند توجه ویژه داشته باشند.

اقدمات خوبی برای خدمات رسانی به شهروندان انجام شده است
فرماندار شهرستان پردیس گفت: در طی یکسال گذشته اقدامات خوبی برای خدمات رسانی به مردم انجام شده و همه ما موظف به خدمات رسانی به شهروندان در هر مسئولیتی هستیم.
ظفر پور ابراهیم در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان پردیس در جمع نماز گزاران اظهار داشت: شایعاتی مبنی بر تغییر مدیریت شنیده شده است ، باید بدانیم که تمام مسئولان برای خدمات رسانی منصوب می شوند و فرقی ندارد که چه کسی و در چه سمتی به مردم خدمات رسانی داشته باشد.
وی ادامه داد: بهتر است زمینه ای برای سوء استفاده بدخواهان ایجاد نکنیم و از شایعه پردازی پرهیز کنیم.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: توجه و حساسیت شهروندان به مسائل شهرستان قابل تقدیر است و خدمت رسانی کسانی که اشراف بیشتری به مسائل دارند برای خدمات رسانی به مردم در اولویت قرار دارد.

پورابراهیم ادامه داد: مساعدت وهمراهی شهروندان طی یکسال گذشته قابل تقدیر است و امید داریم که با دعای خیر مردم و همت مسئولان بر مشکلات فائق بیاییم.

وی با اشاره به مسائل شهرستان گفت: بازبینی پهنه بندی محیط زیست ،بازبینی طرح هادی روستایی و شهرهای سعید آباد وخسرو آباد ،رفع مشکلات مسکن برخی از مشکلات و مسائل اصلی شهرستان هستند.

فرمانداربا اشاره به اقدامات انجام شده و در دست اقدام ، توضیح داد: بهره برداری بیمارستان انصار الغدیر، تبدیل لکه های صنعتی به شهرک صنعتی ، رفع مشکل اسناد و اراضی و رفع مشکلات بیش از ۲ هزار واحد صنعتی در دست اقدام و اجرا است.

پور ابراهیم ادامه داد: زمینی برای آرامستان شهرستان تعیین شده و در ایام مبارک دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد و برای تدفین شهید گمنام در آرامستان جدید اقداماتی انجام شده تا آرامستان شهرستان با حضور شهید گمنام متبرک شود.

وی با اشاره به مشکلات آنتن دهی صدا وسیما در شهرستان افزود:برای ایستگاه صدا و سیما قطعه زمینی تخصیص داده شده که در ایام مبارک دهه فجر کلنگ زنی می شود.

فرماندار شهرستان پردیس به شهروندان توصیه کرد تا حضوری پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشند تا دهان یاوه گویان بد خواه انقلاب اسلامی بسته شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد درگذشتگان زلزله خوی ، توضیح داد: هموطنان ما در شهر خوی نیاز به همراهی و کمک شما دارند ، مساجد سطح شهرستان آماده جمع آوری کمک های شما برای زلزله زدگان شهر خوی هستند.

فرماندار شهرستان پردیس ضمن تبریک روز ولادت حضرت علی و ایام الله دهه فجر ، اظهار داشت: ما برای اسلام انقلاب کردیم زیرا پهلوی به جان دینمان افتاده بود،برای صیانت از خاک ایران و برای استقلال انقلا ب کردیم و همه ما باید از این انقلاب ارزشمند محافظت کنیم.

به مناسبت دهه مبارک فجر تمامی مسئولان شهرستان پس از برگزاری نماز جمعه در میز خدمت پاسخگوی شهروندان بودند و به همت جهاد کشاورزی شهرستان اقلام تنظیم بازار در محل برگزاری نماز جمعه برپا و گوشت منجد، برنج، روغن و سایر اقلام با نرخ دولتی به نمازگزاران عرضه شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار