اجرای 175 تئاتر خیابانی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با موضوع "لطفاً به متکدیان پول ندهید!" به پایان رسید.
کد خبر: ۱۰۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 10 October 2015
فرزاد هوشیار پارسیان مدیر عامل این سازمان با اشاره به اجرای نمایش تئاتر خیابانی با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله تکدی گری   ، گفت : تئاتر خیابانی فرصتی مناسب جهت انتقال پیام به صورت مستقیم به شهروندان است و مشکلات شهر تنها با آگاهی همه ی مردم قابل حل شدن است.

مدیر عامل سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی با اشاره به آخرین روز اجرای مجموع تئاترهای خیابانی با شعار " لطفا ً به متکدیان پول ندهید " ، گفت : این نمایش در مراکز پرتو ، مراکز پر تردد مناطق 22 گانه شهر تهران در جهت آگاه سازی شهروندان با روش های فریب عمومی متکدیان و مقابله با این رفتار ناصحیح اجتماعی برگزار شد .

فرزاد هوشیار پارسیان در ادامه عنوان کرد : این نمایش که توسط 4 گروه حرفه ایی با 9 اجرای روزانه با مشارکت انجمن صنفی هنرمندان تئاتر شهر تهران برگزار شد .

وی  فرهنگ سازی جهت عدم پرداخت پول به متکدیان خیابان ، معرفی راههای شناخت نیازمندان واقعی و کمک به آنها از طریق مجاری  قانونی و حقیقی را  از اهداف اصلی برگزاری نمایش تئاترهای خیابانی برشمرد .

گفتنی است مجموعه نمایش " لطفاً به متکدیان پول ندهید " با 175 اجرا از مورخ 11 شهریورماه سال جاری تا 18 مهرماه در مناطق 22 گانه شهر تهران اجرا شده است .

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار