امام جمعه پردیس:
امام جمعه پردیس گفت: غربی‌ها با توهین به مقدسات مسلمانان می‌خواهند حساسیت مسلمانان را بسنجند و اهانت به مقدسات را عادی‌سازی و در کشورهای اسلامی هنجارسازی کنند.
کد خبر: ۱۰۸۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴ 27 January 2023

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس افزود: ملت قرآنی ایران این اقدامات موهن سران غربی را محکوم می‌کنیم و بدانند که ملت‌های مسلمان با محوریت ایران محور مقاومت را تشکیل داده‌اند و اسرائیل و همپیمانان شما در منطقه را به ذلت کشانده‌اند.

وی اظهارداشت: دشمنان با کتمان حقیقت و تحریف حقیقت به دنبال فاصله انداختن بین مردم و نظام است و با تسری دادن بخشی از مشکلات به کل نظام تلاش می‌کند تا مردم و مسئولین را در دام تقلیل‌گرائی بیندازد.

خطیب جمعه پردیس خاطرنشان کرد: با همکاری ۲۶ کمیته متشکل از مسئولان ادارات و نمایندگان مردمی ۲۶ کمیته برای برگزاری، بیش از ۵۰۰ برنامه در دهه مبارک فجر با هدف خنثی سازی تبلیغات دشمنان درسطح شهرستان برگزار می شود.

ویضمن تبریک فرار سیدن ایام الله دهه مبارک فجر تاکید کرد: آگاهی بخشی مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب، بصیرت‌بخشی بیشتر مردم نسبت به دروغ‌ها و اهداف پلید دشمن، بیعت دوباره با انقلاب، خون شهدا و ولایت فقیه بخش دیگری از اهداف برنامه ریزی برای برگزاری هر چه با شکوه تر جشن چهل و چهار سالگی انقلاب است.

حسینی ادامه داد: چهل و چهار سال از انقلاب گذشته و دشمنان که این همه علیه ما توطئه کرده‌اند، این همه فشار آورده‌اند، جنگ راه انداخته‌اند، فتنه راه‌ انداخته‌اند، نفوذ درست کرده‌اند، عوامل تروریستی را به جان مردم انداخته‌اند، هزار کار زشت و خیانت‌آمیز با این ملّت انجام داده‌اند، اما این ملّت مثل کوه ایستاد و روزبه‌روز هم استوارتر شد.

مردم ولایتمدار شهرستان پردیس پس از برگزاری نماز جمعه با تظاهرات و تجمع و سردادن شعار هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار