شهردار منطقه ۱۹ گفت: ۵۴ باب واحد تجاری غیرمجاز در محدوده بزرگراه آیت الله سعیدی تخریب و به موجب آن چهار هزار و دویست متر مربع از اراضی منطقه آزادسازی شد.
کد خبر: ۱۰۸۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ 24 January 2023

به گزارش تابناک تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به آزادسازی ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع از اراضی ناحیه سه در راستای مبارزه با زمین‌خواری و صیانت از حقوق عامه، اظهار کرد: به منظور برخورد قانونی با سوداگران زمین که اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می‌کنند، ۵۴ باب واحد تجاری غیرمجاز در محدوده بزرگراه آیت الله سعیدی تخریب و به موجب آن چهار هزار و دویست متر مربع از اراضی منطقه آزادسازی شد.

وی افزود: این عملیات با حضور شهرداران نواحی، ۲۳۱ نفر شهربان و معبربان و ۸۰ نفر از یگان حفاظت شهرداری تهران در محدوده گاراژ فخار انجام شد.

شهردار منطقه ۱۹ با بیان اینکه بخش دیگری از این تخلفات به وجود فضاهای بی‌دفاع شهری و نفوذ ناپذیر در این محدوده باز می‌گردد، تأکید کرد: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده این منطقه به منظور حفظ حقوق شهروندان با جدیت پیگیری می‌شود و در همین راستا عوامل نظارتی در نواحی و حریم به طور مداوم در محدوده، گشت‌زنی دارند و با تخلفات صورت گرفته و سودجویی‌های افراد مقابله می‌کنند.

فرهادی خاطرنشان کرد: به منظور حفظ حقوق شهروندان با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه مطابق قانون برخورد خواهد شد و شهروندان باید قبل از هرگونه ساخت و ساز با مراجعه به شهرداری نسبت به نوع کاربری زمین و دریافت مجوز پروانه ساخت و ساز اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار