جانشین فرمانده سپاه استان تهران:
جانشین فرمانده سپاه استان تهران با بیان اینکه دولت سیزدهم از تحریم‌ها عبور کرده‌است، اعلام کرد: دولت مردمی آیت‌الله دکتر رئیسی برخلاف پیشینیان معیشت مردم را به تحریم گره نزده‌است.
کد خبر: ۱۰۷۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳ 30 November 2022

به گزارش تابناک تهران، سردار قربان محمد ولی زاده روز چهارشنبه در اجلاس مجمع بسیجیان استان تهران که در سالن شهید جنگروی سپاه حضرت سید الشهدا (ع) در حال برگزاری است، گفت: بیشتر شهدای حوادث اخیر کشور بسیجی بودند، همه دشمنان انقلاب در بیش از ۴۰ سال گذشته امروز هم قسم شدند که نظام را زمین بزنند.

وی ادامه داد: اگر ما مشکلات اقتصادی را حل کنیم از این راه به سلامت عبور می کنیم و خوشبختانه دولت کنونی در خنثی سازی تحریم ها موفق عمل کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بسیج همیشه کنار دولت های مختلف بوده و در کنار این دولت هم است؛ قطعا کمک می کنیم تا مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی حل شود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران در مورد پانزدهمین اجلاسیه بسیجیان استان تهران نیز، افزود: در دوره کرونا نتوانستیم مجمع بسیجیان استان تهران را برگزار کنیم اما امروز این فرصت ایجاد شد تا برگزار شود و امروز قرار است از چهار نامزد هیات رییسه مجمع، ۲ نفر انتخاب شوند.

وی اضافه کرد: سیدعلی یزدیخواه، صفرعلی براتلو، زینب نادی و حسین فدایی چهار نامزد ریاست مجمع بسجیان استان تهران هستند که از بین آنان یکی رئیس و دیگری نایب رئیس خواهند شد.

سردار ولی زاده یادآور شد: همچنین از بین عباس خرم آبادی، شیرازی و رضا بوربورثانی یک نفر به عنوان ناظر مجمع انتخاب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار