همزمان با هفته بسیج مراسم گلباران مزار شهدا با حضور بسیجیان و مسؤولین در گلزار شهدای حسین رضا(ع) ورامین برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۸۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲ 24 November 2022

به گزارش تابناک تهران، همزمان با هفته بسیج مراسم گلباران مزار شهدا با حضور بسیجیان و مسؤولین در گلزار شهدای حسین رضا(ع) ورامین برگزار شد.

سرهنگ مهدی امینی فرمانده ناحیه ورامین در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: بسیج از همان ابتدا ثابت کرد که مدافع انقلاب اسلامی است و در مراحل مختلف این مهم را ثابت کرده و گواه این مطلب تقدیم شهیدان و جانبازان و ایثارگری های این عزیزان است.

وی گفت: در فتنه اخیر نیز علی‌رغم توطئه های دشمنان بسیج سربلند بیرون آمد و تقدیم شهدای مدافع امنیت بدون هیچ چشم داشتی نشان از ایمان و اراده بسیج در صحنه های مختلف است.

حوادث اخیر خروجی غفلت ها است

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین در این مراسم بیان کرد: بسیج زاییده تفکر ایثار و از خود گذشتگی است و هرکسی دنبال ارزش های اخلاقی باشد بسیجی است و این تفکرات انقلاب را مصون ساخته است و توطئه های دشمنان را باطل ساخته است.

وی ادامه داد: مردم ما دشمن شناس هستند و در صحنه ها حضور دارند، بسیجیان ما هرجا احساس کردند می‌توانند مثمر ثمر باشند حضور پیدا کردند و این روحیه ای است که دشمن از آن هراس دارد و در فتنه اخیر نیز این روحیه در کشور جاری شد.

حجت الاسلام محمودی شهدا را یک حقیقت زنده در عالم عنوان کرد و افزود: شهدا زنده هستند و روح آنها یاریگر ما هستند و امروز این مکتب با ادامه دادن راه شهدا توسط شهدای مدافع امنیت تداوم پیدا کرده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران توطئه های دشمنان در رسانه ها را پیچیده دانست و تصریح کرد: شرایط امروز در فضای مجازی و حقیقی تحریف تاریخ و رویدادهای فعلی است و روایت های دروغ گسترش پیدا کرده است و جهاد تبیین رسالت سنگینی است که مسوولیت مسئولین درباره جوانان را سنگین می کند و نظام تعلیم و تربیت در معرض جدی حجم وسیعی از شبهات است.

وی در پایان گفت: حوادث اخیر خروجی غفلت ها است، دشمنان حرمت هیچ ارزش و جایگاهی را نگه نداشتند و مقام معظم رهبری حجت را بر ما تمام کردند که باید ثابت قدم باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار