فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری عامل انتحاری شهرقدس قبل از اقدام تروریستی خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم اصلی هفت کیلو مواد منفجره و ریموت کشف شده است.
کد خبر: ۱۰۷۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹ 23 November 2022

به گزارش تابناک تهران، سردار کیوان ظهیری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از ناکامی یک تروریست قبل از اقدام به انتحاری در شهر قدس خبر داد و اظهار داشت: این عامل قبل از وقوع اقدام تروریستی شناسایی و بازداشت شده است.

ظهیری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ۲۵ آبان ماه سال جاری خبری به پلیس آگاهی شهرستان قدس واصل می‌شود مبنی بر اینکه تیمی انتحاری قصد عملیات انفجاری در یکی از اماکن مذهبی این شهرستان را دارد لذا تیم‌های مشترک از پلیس آگاهی و امنیت عمومی بررسی موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی با بررسی‌های میدانی و تحقیقات مقدماتی مخفیگاه این افراد را در شهرستان قدس شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، ساعت ۴ صبح روز ۲۶ آبان ماه در عملیاتی غافلگیرانه و با رعایت اصل غافلگیری عامل اصلی این تیم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ابراز داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم اصلی، ۲ قبضه سلاح کلت کمری، ۹۱ عدد فشنگ جنگی، ۳ قبضه صدا خفه کن و ۷ کیلو مواد منفجره و ریموت کشف شد.

ظهیری بیان داشت: مأموران انتظامی در عملیاتی دیگر عصر همان روز، عامل دوم را نیز در مخفیگاهش در شهرستان قدس دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران عنوان داشت: از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه تردد مشکوک افراد را در این روزهای حساس به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا امنیت و آرامش برای شهروندان فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار