شهرری-تابناک تهران-فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: ۳۰۰ میلیاردتومان اعتبار طی۲ ماه اخیر برای طرح‌های عمرانی این شهرستان به منظور سرعت بخشی به روند اجرای آنها توزیع شده‌است.
کد خبر: ۱۰۷۸۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵ 23 November 2022

به گزارش تابناک تهران، حمید زمانی روز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان ری با اشاره به وجود هماهنگی میان مدیران شهرستان که به ایحاد آرامش در شهرستان منجر شده است، افزود: درآمد و پول انباشته ای در سطح شهرستان ری وجود داشت که با هماهنگی اداری و قضایی لازم به طرح های عمرانی اولویت دار شهرستان توزیع شد

به گفته این مسئول در نیمه نخست سال جاری، تمام تمرکز ما بر انتخاب افرادی بود که تنها دغدغه شان خدمت رسانی به مردم بدون تعلق خاطر نسبت به شخص و جریان خاصی باشد.

وی یادآور شد: اکنون شهرستان ری، جوان ترین شورای معاونان استان تهران را دارد موضوعی که به تایید استاندار نیز رسیده است.

زمانی اظهار داشت: برای حفاظت از زمین های کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری غیر قانونی آنها بدون حضور افراد، استقرار سیستم تمام الکترونیک را در دستور کار داریم.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در شرایطی که طرح های عمرانی را تنها با اتکا به بودجه دولتی نمی توان پیش برد، از همین رو باید به جذب و جلب مشارکت بخش خصوصی پرداخت.

این مسئول خاطرنشان کرد: با همین رویکرد و با تسهیل قوانین و شرایط، مساله شکل گیری شهر پروتئین را در شهرری دنبال می کنیم که در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد که زنجیره تولید، تامین و توزیع محصولات پروتئینی در آن شکل می گیرد و می تواند پاسخگوی نیاز استان تهران باشد.

زمانی ادامه داد: تمام کارها با روحیه جهادی دنبال می شود و در این مسیر هماهنگی مناسب و قابل تقدیری میان مدیران شهرستان شکل گرفته است.

فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد: حرکت و نگاه جهادی، جرات تصمیم گیری در لحظه و نهراسیدن در اجرای کارها رمز موفقیت و پیشبرد سریع برنامه ها در سطح شهرستان است که باید با جدیت دنبال شود.

وی با بیان اینکه اغلب مدیران ما قبل از حادثه در محل حضور دارند و مشکلات را رفع می کنند، خاطرنشان کرد: اقدامات و حفظ روحیه جهادی نکته مورد تاکید رئیس جمهور است.

زمانی ادامه داد: با هر حرکتی که منجر به کاهش امید مردم شود به شدت برخورد و برای تقویت امیدواری آنان کمک می کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: هرگونه اقدام بدون هماهنگی، تصمیم احساسی و ناگهانی که منجر به ایجاد تنش شود بدون هماهنگی با شورای تامین در سطح این شهرستان ممنوع است.

زمانی به اغتشاشات هفته های گذشته در سطح کشور اشاره کرد و افزود: تمام کفر در مقابل تمام حق ایستاده است؛ دشمن در فتنه و اغتشاشات اخیر همه توان خود را به کف خیابان‌ها آورد.

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه باید به اهداف دشمنان واقف شد، یادآور شد: این فتنه و درگیری ها همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، هیچ ماهیت حزبی و جناحی ندارد و دشمنان آشکارا عناد خود را علیه ارزشهای دین اسلام و نظام اعلام کرده اند.

وی یادآور شد: فتنه اخیر دشمنان؛ با بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و موقعیت‌شناسی مردم راه به جایی نبرد و بار دیگر شکست را برای جبهه باطل رقم زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار