بازداشت یک مالخر و دستگیری سارق حرفه ای از مغازه های کهریزک از مهمترین اخبار امروز/دوشنبه/ فرمانده انتظامی شهرستان ری است.
کد خبر: ۱۰۷۸۳۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹ 21 November 2022

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ دوستعلی جلیلیان از دستگیری مالخر حرفه ای محدوده شهرستان ری توسط پلیس آگاهی ری خبر داد و گفت: با دستگیری این مالخر ۱۲ فقره سرقت رمز گشایی شد.

وی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت و خودرو، کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی یک مالخر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی موفق به دستگیری وی شدند.

جلیلیان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به بزه انتسابی اعتراف کرد، بیان داشت: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهم تعداد زیادی اموال مسروقه شامل : بدنه موتور سیکلت، ۳ آمپلی فایر قدرتمند، انواع جک های خودرو های خارجی، ۶رینگ و لاستیک خودروهای خارجی به ارزش کلی ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه تلاش پلیس با توجه به سرنخ های به دست آمده برای دستگیری دیگر سارقان مرتبط با این سرقت ها ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با دستگیری این مالخر ۱۲ فقره سرقت کشف شد.

اعتراف سارق مغازه به ۶ فقره سرقت در ری

جلیلیان در خبری دیگر عنوان کرد: با تلاش ماموران کلانتری کهریزک سارق مغازه ای که مرتکب ۶ فقره سرقت در محدوده این شهرستان شده بود، دستگیر شد.

وی توضیح داد: دیروز در پی وقوع سرقت مغازه الکتریکی در محدوده کهریزک بررسی موضوع سریعاً در دستور کار تیم عملیات کلانتری این محل قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با گشت زنی هدفمند در ساعت های پیک جرائم در نقاط جرم خیز تیم عملیات کلانتری متهم را در حین سرقت دیگری از مغازه ای مشاهده شد و در یک عملیات تعقیب و گریز متهم دستگیر و به کلانتری انتقال یافت.

سرهنگ جلیلیان بیان داشت: در بازجوئی های فنی به عمل آمده، متهم به ۶ فقره سرقت از مغازه های محدوده کهریزک اعتراف و محل های سرقت و مال باختگان با جانمایی و تحقیقات پلیسی شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

استقرار گروه واکنش سریع پلیس در حرم عبدالعظیم حسنی(ع)

وی همچنین در خبری دیگر با اشاره به ناآرامی های اخیر گفت: با اشراف اطلاعاتی بیش از ۹۰ درصد مسببین و لیدرهای اغتشاش و التهابات شناسایی و دستگیر شدند.

جلیلیان در مورد امنیت حرم عبدالعظیم حسنی(ع) نیز گفت: براساس مصوبه شورای امنیت کشور، امنیت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی برعهده فرمانده انتظامی کشور است و فرمانده انتظامی شهرستان ری هم حسب دستور سلسله مراتب فرماندهی انتظامی و رئیس پلیس تهران بزرگ، یک گروهان واکنش سریع را که متشکل از مأموران مجرب و آموزش دیده است در حرم حضرت عبدالعظیم مستقر کرده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در تمام درب‌های ورودی و خروجی مأموران چه به صورت آشکار و چه به صورت پنهان به صورت مسلح حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار